Gå til innhold

Nokia N90 vant pris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"åpner for avanserte fotomuligheter."

Ser jo det på tester av N90 vs K750i/W800

 

:thumbdown:

Ja, det er en blemme å si at det er en av de viktigste elementene for avgjørelsen. Virker som om de bare har sett på spesifikasjonene og hørt på hypen og ikke testet telefonen ordentlig.

 

For all del. Det er en veldig komplett telefon, men når "juryen la stor vekt på telefonens Carl Zeiss-optikk som åpner for avanserte fotomuligheter", begynner jeg å lure på hva de vet om telefonene...

Lenke til kommentar

Jeg velger å tro at disse prisene ikke blir gitt ut i hytt og pine. Og at de har gått nøye over flere telefoner før de har valgt en vinner. Så det er kanskje ikke hva DE vet om telefonen. Men hva vi IKKE vet. ingen av oss har tross alt rørt denne ennå. Vi har bare sett halvhjerta "previews" det blir lettere å kommentere telefonen når vi får den. Og jeg tipper nok det vil BLI en heftig tråd om det og.

Lenke til kommentar
Jeg velger å tro at disse prisene ikke blir gitt ut i hytt og pine. Og at de har gått nøye over flere telefoner før de har valgt en vinner. Så det er kanskje ikke hva DE vet om telefonen. Men hva vi IKKE vet. ingen av oss har tross alt rørt denne ennå. Vi har bare sett halvhjerta "previews" det blir lettere å kommentere telefonen når vi får den. Og jeg tipper nok det vil BLI en heftig tråd om det og.

Kunne ikke vært mer enig! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...