Gå til innhold

Dell annonserer dobbelkjerneserver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter at Intel i går introduserte sine første dobbelkjerneprosessorer for serversegmentet, kastet Dell seg øyeblikkelig over produktene og lanserte PowerEdge SC430.

<a href="http://www.hwb.no/artikkel/17504">Les mer</a>

Etter å ha fulgt med på StressTesten til TomsHardware av DUAL-CORE så fatter jeg rett og slett ikke hva en P4 dual-core gjør i en server. Den er altfor ustabil til å kunne brukes i servere!

 

Njaal

Lenke til kommentar
,12/07/2005 : 12:20]
Etter at Intel i går introduserte sine første dobbelkjerneprosessorer for serversegmentet, kastet Dell seg øyeblikkelig over produktene og lanserte PowerEdge SC430.

<a href="http://www.hwb.no/artikkel/17504">Les mer</a>

Etter å ha fulgt med på StressTesten til TomsHardware av DUAL-CORE så fatter jeg rett og slett ikke hva en P4 dual-core gjør i en server. Den er altfor ustabil til å kunne brukes i servere!

 

Njaal

Når det gjelder den testen så aner jeg ikke hvorfor THG valgte et Nforce basert hovedkort. De kan jo være full av barneproblem. Men de måtte jo absolutt ha SLI på hovedkortene, noe som ble fjernet etterhvert.

 

The only thing that could help stabilize the system was to combine the Intel CPU with the Intel chipset, which then of course rules out a SLI graphics configuration. However, in exchange, the user does gain the benefit of stability - our Intel system ran for 14 days without a problem.

 

PC'en med Pentium D ble stabil da THG skiftet til et Intelbasert hovedkort, ellers så hadde de veldig uflaks på mange av hovedkortene. Slik er det jo i elektronikkens verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...