Gå til innhold

Enklere måte å bytte lydavspillingsenhet?


Anbefalte innlegg

Jeg har høytalere på det intergrerte lydkortet på HK og et headset med USB, som har sin egen digitale "lydkort" på ledningen. Med disse to pluggen i PCen, får jeg to lydkilder. Hvis jeg ønsker å benytte høytalerene eller headsettet, må jeg bytte om avspillingsenhet ved å høyreklikke høytalerikonet -> Juster egenskaper for lyd -> Lyd -> Bytte avspillingskilde -> Trykke Ok. Dette må jeg gjøre hver gang jeg ønsker å bytte lydkilde.

 

Finnes det noe enkelere måte gjøre dette på uten å måtte plugge ut headsettet? Kanskje ved å lage en snarvei med instrukser eller bat-fil ?!

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har høytalere på det intergrerte lydkortet på HK og et headset med USB, som har sin egen digitale "lydkort" på ledningen. Med disse to pluggen i PCen, får jeg to lydkilder. Hvis jeg ønsker å benytte høytalerene eller headsettet, må jeg bytte om avspillingsenhet ved å høyreklikke høytalerikonet -> Juster egenskaper for lyd -> Lyd -> Bytte avspillingskilde -> Trykke Ok. Dette må jeg gjøre hver gang jeg ønsker å bytte lydkilde.

 

Finnes det noe enkelere måte gjøre dette på uten å måtte plugge ut headsettet? Kanskje ved å lage en snarvei med instrukser eller bat-fil ?!

 

Goliath, jeg vet at dette er en veldig gammel tråd. Jeg skrev en lignende på nFF og lurer på om du har funnet svaret. Klarte du å løse problemet? Klarte du å lage en batchfil?

Endret av skateward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...