Gå til innhold

Gratis videotelefoni ut 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Videotelefoni er en dyr affære, forutsatt at du ikke er kunde hos Telenor.

Telenor er den eneste operatøren som tilbyr videotelefoni i Norge. Hvordan kan det da være en dyr affære om man ikke er Telenor-kunde?

 

Den normale prisen på videotelefoni ligger for øvrig på ca kr 2,50 per minutt.

Hva menes med normal pris? Den normale prisen på videotelefoni i norge er 0 kr per minutt, ettersom eneste operatør, Telenor, som dere sier gir gratis videotelefoni.

Lenke til kommentar

Synd jeg ikke får utnyttet dette :cry: Jeg har ikke en mobil med 3g og skal kjøpe Qtek S100 - som heller ikke har 3g :hrm:

 

Jeg tror ikke jeg har noe særlig bruk for det, for ingen av mine beskjente har tenkt å kjøpe en med 3g og skal ikke :nei: Da blir det ikke så morsomt med videosamtale med seg selv. :ohmy:

Lenke til kommentar
Videotelefoni er en dyr affære, forutsatt at du ikke er kunde hos Telenor.

Telenor er den eneste operatøren som tilbyr videotelefoni i Norge. Hvordan kan det da være en dyr affære om man ikke er Telenor-kunde?

 

Den normale prisen på videotelefoni ligger for øvrig på ca kr 2,50 per minutt.

Hva menes med normal pris? Den normale prisen på videotelefoni i norge er 0 kr per minutt, ettersom eneste operatør, Telenor, som dere sier gir gratis videotelefoni.

Her finner du oversikt over de prisene som er oppgitt av Telenor, altså takstene som hadde vært gjeldende dersom de hadde valgt å ta betalt. Dette er i mine øyne det man kan kalle den ordinære prisen.

 

Når det gjelder andre operatører med videotelefoni kan jeg blant annet nevne Tele2, som lanserte dette i går.

Endret av Mafo
Lenke til kommentar

Når Telenor har hatt 3G med støtte for videosamtale siden desember, og Tele2 har hatt videosamtale siden i går, da blir det vel feil å bruke Tele2 sine priser som normale, føler jeg. Man kan heller si at i Norge er det normalt med gratis videotelefoni for tiden.

 

Jeg leste Tele2-siden du linket til, men finner ingen priser for videosamtale hos Tele2. Er jeg blind?

 

Angående telenor sine priser har jeg ikke sett dem før nå, men de er heller ikke så aktuelle da disse aldri har vært i bruk enda.

 

Uansett, jeg synes altså at å kalle en pris som entenn har eksistert i 1 dag, eller som benyttes om 8 måneder for "normal".

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Stas da!

 

For de som har 3G-telefon......

Skulle ønske at 3 kunne kjappe seg med å komme seg til Norge... De selger 3Gtelefoner så enormt billig!

Man kan få LG U8150 til 1500,- med kontantkort i Sverige...

 

 

Gjenopprett unionen!!! :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...