Gå til innhold

Microsoft forteller om Xbox 2 (Xbox 2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs vel om det er muligheten for å ha sin egen musikk i spillet (som mange - men ikke alle - Xbox-spill støtter idag) som strømlinjeformes et hakk eller to med f.eks. tilnærmet identiske grensesnitt for musikkvalg i alle spill osv.

 

Kan ikke se for meg at stemningsskapende musikk tilpasset ulike spill forsvinner helt.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Er det noen andre her som reagerte på "ytelse på over 1 teraflop"? det er jo i samme klasse som PS3 (det burde det også være), så enten er de siste opplysningene om prosessorarkitekturen gale ( de indikerer en ytelse på "bare" noen titalls gigaflops) eller så har ATI laget en helt syk grafikkbrikke... eller så finnes det noen andre prosessorer i maskinen som er utrolig mye sterkere enn man skulle tro (lydprosessor? heh).

 

Faktisk ser det ut til at slaget mellom Xbox og PS ikke vil stå om ytelse, men om... alt annet. kvalitet på spill, hjemmekino-bruk, tilkoblingsmuligheter for mus og tastatur, mulighet til å installere OS... :w00t:

 

Jeg så noen bilder fra et GameCube-spill for en stund siden, og må si jeg synes de ser bedre ut enn de fleste Xbox- og PS-spill... bedre kompromiss mellom teksturer og polygoner eller no'. Revolution blir spennende.

Lenke til kommentar

En ting jeg reagerte på var at de skulle være mulig å kjøpe nye level, gjenstander, kjøretøy gjennom xbox Live, som om de ikke er dyrt nok å spille fra før.

Så klart en slipper å kjøpe, men har en ett skikkelig fett spill så vil en så klart ha mer av samme sort, og da går de mer penger

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...