Gå til innhold

Nokia 7270


Anbefalte innlegg

Nokia 7270

Nokia lanserte i fjor høst en helt ny designserie på tre telefoner, og nummer to i rekken, Nokia 7270, er nå på plass. Denne kan by på VGA-kamera, radio, Push-To-Talk, EDGE og 15 MB minne - alt dette ikledd et lekkert design i kamskjellsformat. Men klarer Nokias nye designyndling å holde tritt med kamskjellsmodellene fra Asia, som blir stadig mer populær blant mobilbrukere her til lands? Vi har svaret!

 

Les artikkelen her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er latterlig å skrive " Men klarer Nokias nye designyndling å holde tritt med kamskjellsmodellene fra Asia, som blir stadig mer populær blant mobilbrukere her til lands?"

Den konkurrerer ikke med de, stadig mer populær?!? Det er kun mobil-FREAKS som importerer fra Asia, og SELVFØLGELIG har den ingen sjans mot de, ingen Europeiske mobiler kan sammenlignes med asiatiske.

Og hvis dere legger det til grunn når dere testet denne mobil, så er hele testen bare latterlig!

Lenke til kommentar

Åååååååååååååååååå!!!!

Fine, fine, fine, fine, fine, fine, fine, fine telefonen :love: :love:

Den der har jeg sikla på siden bildene for første gang ble lagt ut på nokias sider!

Åååå hvor jeg ønsker meg en sånn over alle mobiltelefoner på jord!!!!

Men den er så nokiaoverpriset som det går an å bli!!!!

Den der burde ligget på hvertfall under 3 konger!

Da kunne jeg ha kjøpt den nemlig.

Nokia ass.

Lenke til kommentar
Synes det er latterlig å skrive " Men klarer Nokias nye designyndling å holde tritt med kamskjellsmodellene fra Asia, som blir stadig mer populær blant mobilbrukere her til lands?"

Den konkurrerer ikke med de, stadig mer populær?!? Det er kun mobil-FREAKS som importerer fra Asia, og SELVFØLGELIG har den ingen sjans mot de, ingen Europeiske mobiler kan sammenlignes med asiatiske.

Og hvis dere legger det til grunn når dere testet denne mobil, så er hele testen bare latterlig!

Altså, det er snakk om mobiler fra Asia som også finnes her, som Samsung, LG osv. :whistle:

Lenke til kommentar
Synes det er latterlig å skrive " Men klarer Nokias nye designyndling å holde tritt med kamskjellsmodellene fra Asia, som blir stadig mer populær blant mobilbrukere her til lands?"

Den konkurrerer ikke med de, stadig mer populær?!? Det er kun mobil-FREAKS som importerer fra Asia, og SELVFØLGELIG har den ingen sjans mot de, ingen Europeiske mobiler kan sammenlignes med asiatiske.

Og hvis dere legger det til grunn når dere testet denne mobil, så er hele testen bare latterlig!

Ha-lo?

 

Med de stadig mer populære kamskjellsmodellene fra asia så mener artikkelskriver selvfølgelig E700, X460, T5100, E330, P510, T7100 osv osv. Altså telefoner fra samsung og LG som tar større og større markedsandeler i norge.

 

Igjen, samsung og lg er asiatiske mobiltelefoner laget for det europeiske markedet.

Lenke til kommentar
Synes det er latterlig å skrive " Men klarer Nokias nye designyndling å holde tritt med kamskjellsmodellene fra Asia, som blir stadig mer populær blant mobilbrukere her til lands?"

Den konkurrerer ikke med de, stadig mer populær?!? Det er kun mobil-FREAKS som importerer fra Asia, og SELVFØLGELIG har den ingen sjans mot de, ingen Europeiske mobiler kan sammenlignes med asiatiske.

Og hvis dere legger det til grunn når dere testet denne mobil, så er hele testen bare latterlig!

hehe...vet ikke hvem som driter seg ut her jeg...du eller dem :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...