Gå til innhold

Sniktitt på Football Manager 2005 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er så langt veeeldig skuffa. Ikke mye nytt å hente her. Håper de skjerper seg grundig fram til orginal versjonen kommer. Beta versjonen ba på små nyheter, men ikke noe stort. Skuffa :ermm:

 

Vil ikke spillet bli bedre blir det Championship Manager for alle penga. Tror det er en konvertering ute å går. :hmm:

Lenke til kommentar
vel ikke mye nytt? da har ikke du så mye peil. så å si alt med FM er nytt. selv om det ligner litt på det gamle CM, så er alt nytt, siden det er Eidos som har rettighetene til skins og alt med cm. så FM har startet helt fra bånn.

Det er noe få ting som er nytt. Hvor mye har du egentligt spilt demoen ??

 

Ingen av disse tingene er det noe spesiellt med. Ingenting sitter jeg tilbake å sier wow over. Jeg føler at jeg spiller det gamle spillet med noen par funksjoner extra. Raskere er det ihvertfall ikke! Det er som en gammel oppgradering som fra CM4 til 03/04 sesongen (fordi om dette er faktisk noe av den beste oppgraderingen de har gjort) Det føles ikke ut som et helt nytt spill, det er det jeg mener. Hadde de ikke byttet navn kunne det like gjerne het CM 05/06 eller noe

 

Greit grafikken er ny, men spillefølelsen er ikke noe imponerendes ny.

Lenke til kommentar

vel er rimelig sikker på at jeg har spilt den lengre enn deg. var en av de aller første som fikk tak i denne demoen.

 

er enig i at farten ikke har vært å skryte av, men som sagt dette er en beta demo. dvs en liten forsmak av hva som kommer etterhvert. det er mye de har valgt å ikke ta med på denne beta demoen. flere nevner jo at farten har blitt forbedret med 30-40% fra cm 03\04, så sånt merker man når fullversjonen kommer.

 

de som har spilt cm mye, merker at disse nye tingene er glimrende. f.eks er treningen mer detaljert. og det meste er blitt mer detaljert. man kan gå i mer detalj ved taktikker, som ved å velge hvem som blir oppspillspunkt og hvem som blir playmaker. man kan velge om man kan spille mer bredt, vingene bytter side.

 

man får mer tilbakemld fra assisten treneren. han setter opp det han tror er det beste laget om du sier det. han legger frem hvilken spiller som er best i hver posisjon og hvilken spiller som er svakest. hvilket ledd som trenger å bli bedre.

 

man får mer tilbakemld og spm fra media. krangling med andre managere. osv osv

 

har her bare nevnt noen små ting. det er mye mye mye mer som har blitt bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...