Gå til innhold

Fargerik hjernetrim med klebrige baller (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant (men ikke overraskende) at spillet egentlig stammer fra freeware-scenen på PC.

 

Men det blir vel bare delvis riktig å si at spillet har vært ute for PC en stund - konseptet og navnet er det samme som i den originale PC-versjonen, men det er rimelig tydelig at denne versjonen er ganske kraftig videreutviklet. Får håpe spillet får en ordentlig PC-versjon etter hvert.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet laget John Pickford spillet på fritiden mens han drev Zed Two. Etter at Warthog overtok Zed Two har de rettigheter på spillet (fordi det er laget med Zed Two sine maskiner og programvare), og bestemte seg for å porte det til PSP. Skjermbilder og filmer fra Sticky Balls som jeg så på E3 var ihvertfall helt identiske med PC-versjonen jeg lastet ned for snart to år siden, men de har forhåpentligvis lagt til noen nye spillmoduser.

Lenke til kommentar

Ok... skjermbildene på nettstedet til spillet ser i alle fall ikke særlig mye ut som det skjermbildet du linker til. Mulig det er et veldig tidlig skjermbilde, har du noen som representerer PC-versjonen på en bedre måte (f.eks. viser hvordan det tar seg ut når handlingen ikke sees direkte ovenfra)? Jeg ser at grafikken ser litt simplere ut i traileren. Kanskje skjermbildene på nettstedet er hentet fra en annen versjon enn PSP-versjonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...