Gå til innhold

Snart kan det bli mulig å vise «hologrammer» på mobiltelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...pulsmåler, 4K skjerm,3D, hologram, 8kjernes CPU, 2mm tynn telefon bla bla bla osv.

Første produsent som lager en helt ok smarttelefon med greit kamera som varer 1 uke eller mer, før den må laddes vinner mobilkrigen. Spiller ingen rolle for min del om det er android, IOS eller Windows operativsystem.

Lenke til kommentar

Går vel sjeldent ei uke mellom hver gang du har tilgang til strømnettet? ;)

 

Og skal du ha en så strømgjerrig mobil, så blir den nok også fort veldig kjedelig. 

 

Du får ikke en lastebil med kjøreegenskapene til en sportsbil, vice versa, og slike problemstillinger vil alltid være der. Får man enten kjøpe en kjedelig mobilen som holder på strømmen lenge, eller en ekstra batteripakke. Blir som en sportsbil meg tilhenger, for det vil nok ikke komme en ferrari med lasteplan med det første. 

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

...pulsmåler, 4K skjerm,3D, hologram, 8kjernes CPU, 2mm tynn telefon bla bla bla osv.

Første produsent som lager en helt ok smarttelefon med greit kamera som varer 1 uke eller mer, før den må laddes vinner mobilkrigen. Spiller ingen rolle for min del om det er android, IOS eller Windows operativsystem.

 

http://zerolemon.com/product/zerolemon-samsung-galaxy-note-4-10000mah-extended-battery-nfc-rugged-black-zero-shock-hybrid-protection-case-black/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...