Gå til innhold

RYKTE: Rekker Samsung enda en «Edge» før Galaxy Note 5?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enn så lenge føler jeg at Edge-skjermene ikke er mer enn eye candy og gimmick. Men om stordriftsfordeler for bøyde skjermer kan overlappe herfra til noe mer nyttig som for eksempel bøyde HMD-skjermer (tenk fullt synsfelt) eller laptop/dekstop OLED-paneler (lov å håpe...) så må de bare fortsette.

Lenke til kommentar

Enn så lenge føler jeg at Edge-skjermene ikke er mer enn eye candy og gimmick. Men om stordriftsfordeler for bøyde skjermer kan overlappe herfra til noe mer nyttig som for eksempel bøyde HMD-skjermer (tenk fullt synsfelt) eller laptop/dekstop OLED-paneler (lov å håpe...) så må de bare fortsette.

 

Er vel nettopp designet og prisen som gjør at den selger. Det er jo ikke noe i veien med å selge basert på det. Det var vel derfor tallene var så lave, hvis folk ikke likte designet ville ingen kjøpt det. Åpenbart så liker folk designet veldig godt, og de selger mye. Det vil de nok fortsette med. Edge modellene får deg jo til å skille deg ut positivt i mengden. Det er sjelden vare i mobilmarkedet i dag.

 

Edge vil uansett gi Samsung penger, som vil kunne gi alle slags slike produkter, selv om produksjonen av Edge ikke direkte fører til det. Samsung er et selskap som investerer mye i nye teknologier, og viser gode resultater fra det. I motsetning til andre selskaper (Apple).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det siste Samsung trenger er enda flere typer mobiltelefoner på markedet. Den eneste grunnen til at jeg selv vet S og Note-serien er toppmodellene til Samsung er fordi jeg har Note-serien selv og derfor leser nyheter om Samsung. Hvordan i all verden skal folk som ikke er interessert i mobil utover det å ville ha det beste vite forskjellen på alle Samsungtelefonene? Leste en oversikt for en stund tilbake hvor det kom frem at Samsung hadde sluppet et titalls ulike smarttelefoner bare i Norge i løpet av ett år. Det er jo helt sykt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...