Gå til innhold

FEATURE: Ti sprø våpen du ikke visste eksisterte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah, latterlig. Gledet meg skikkelig til en bra artikkel om gamle våpen (som jeg ikke visste eksisterte) da jeg synes det er veldig interessant. Herre min hatt så skuffet jeg ble :(

 

Hei!

 

Vi gikk kanskje litt langt med tittelen, og lovte kanskje litt for mye. Hvis man har plukket opp en historiebok eller to, har man kanskje blant annet hørt om underminering, eller blider, for den saks skyld. Målet var imidlertid å skrive en kul sak om våpen mange kanskje ikke hadde hørt om, og fortelle litt historier rundt dem.

 

Men, det er godt dere sier ifra når dere ikke er fornøyde. Vi kan alltid bli bedre, og vi tar imot alle tilbakemeldinger med åpne armer! :)

 

- Niklas

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Jah, latterlig. Gledet meg skikkelig til en bra artikkel om gamle våpen (som jeg ikke visste eksisterte) da jeg synes det er veldig interessant. Herre min hatt så skuffet jeg ble :(

 

Hei!

 

Vi gikk kanskje litt langt med tittelen, og lovte kanskje litt for mye. Hvis man har plukket opp en historiebok eller to, har man kanskje blant annet hørt om underminering, eller blider, for den saks skyld. Målet var imidlertid å skrive en kul sak om våpen mange kanskje ikke hadde hørt om, og fortelle litt historier rundt dem.

 

Men, det er godt dere sier ifra når dere ikke er fornøyde. Vi kan alltid bli bedre, og vi tar imot alle tilbakemeldinger med åpne armer! :)

 

- Niklas

Flott!

Husk at vi som er lesere av IT tidsskrifter og andre tekniske tidsskrifter nok er mer opptatt av at ting er korrekte enn det andre lesere er. Og gjerne korrekt ned på et unødvendig detaljnivå :-)

I tillegg er slike overskrifter litt provoserende da de nesten direkte sier at leseren mangler kunnskap om noe, uten at man har noe som helst belegg for å si det.

Dere får sette opp ett regexp som plukker ut alle overskrifter at typen "Dette har du aldri sett/hørt om før", "X ting du ikke visste om <EttEllerAnnet>" ol. og merke de med rødt ;-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...