Gå til innhold

Norske LGB slo ut et av verdens beste Counter-Strike-lag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Norsk topplag slo ut et av verdens beste Counter-Strike-lag"

EnVyUs er ikke ute enda. De skal spille consolidation match mot nEophyte 19. mai og kan (og bør) fortsatt gå videre.

 

Så ellers bare siste map i kampen mot EnVyUs. Det begynte bra med en tidlig 2-0 ledelse til LGB. Så snublet LGB på runde 3 hvor EnVyUs kjørte full eco (mener jeg å huske) og vant runden og de 3 neste rundene. Etter det gikk det meste LGB sin vei. jkaem fikk inn den ene viktige opening-fraggen etter den andre i midten og Mystic storspilte nok en gang på mappet. Spennende kamp og gleder meg til å følge laget videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Norsk topplag slo ut et av verdens beste Counter-Strike-lag"

EnVyUs er ikke ute enda. De skal spille consolidation match mot nEophyte 19. mai og kan (og bør) fortsatt gå videre.

 

Så ellers bare siste map i kampen mot EnVyUs. Det begynte bra med en tidlig 2-0 ledelse til LGB. Så snublet LGB på runde 3 hvor EnVyUs kjørte full eco (mener jeg å huske) og vant runden og de 3 neste rundene. Etter det gikk det meste LGB sin vei. jkaem fikk inn den ene viktige opening-fraggen etter den andre i midten og Mystic storspilte nok en gang på mappet. Spennende kamp og gleder meg til å følge laget videre.

 

Dette er rett og slett en skrivefeil av meg. Det er rettet opp nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...