Gå til innhold

Nå har Facebook Messenger fått støtte for videosamtaler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir fortsatt ikke å bruke en uavhengig FBM applikasjon, ser "du har fått melding" i Facebookapplikasjonen, trykker på den, og får beskjed om å installere enda en FB app. Blir ikke å skje.

 

Eineste Messengeren jeg bruker er på PC / Windows Live Messenger (sjøl om det måtte MessengerReviver 2.0 til), til FB meldinger bruker jeg heller mobilens nettleser

Lenke til kommentar

Jeg har brukt både Android og iOS. Synes det er bra at FB får et solid kommunikasjonsverktøy som virker på tvers av mobile OS. Skal ikke se vekk i fra at det etterhvert blir støtte for nettleser på datamaskinen også, evnt. en egen PC/Mac-klient.

Har blitt vant med iMessage det siste året, og det er kjempegreier da flere i familien har i-dingser (tenker på Facetime). Facebook er noe "alle" har. Trenger derfor ikke tenke på om de har installert Hangouts, om de har i-dings, har Skype, etc..

Lenke til kommentar

Denne funksjonen har jeg brukt med mange av mine kontakter nå i 3 ukers tid, kan ikke forstår at det i det hele tatt er en nyhet. Men over til noe mer relevant så fungerer det utrolig sømløst og bra, og det ringer også på pc'en, så samtalene fungerer på tvers av platform.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...