Gå til innhold

Vil du bli programleder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker det jeg ser og hører her. Nå er jeg nok ikke en aktuelle kandidat da jeg er en halvgammel, halvskallet og halvfeit krok fra Bergen, men jeg liker at gamer.no prøver å få fatt i folk utenom de vanlige kanalene. Altså at man ikke trenger å være utdannet videojournalist for å få muligheten. Håper dere klarer å lure frem noen gode journalistspirer som kanskje ikke ellers hadde gått den veien...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg liker det jeg ser og hører her. Nå er jeg nok ikke en aktuelle kandidat da jeg er en halvgammel, halvskallet og halvfeit krok fra Bergen, men jeg liker at gamer.no prøver å få fatt i folk utenom de vanlige kanalene. Altså at man ikke trenger å være utdannet videojournalist for å få muligheten. Håper dere klarer å lure frem noen gode journalistspirer som kanskje ikke ellers hadde gått den veien...

 

Å være en halvgammel, halvfeit krok fra Bergen er pluss i min bok. Skallet heller ikke noe minus, vi kan sponse sånn anti-glansmiddel. Turtle Wax tror jeg det heter.

 

Men alvorlig. Nei, her trenger mann ikke være utdannet, og heller ikke være noen journalist så lenge du kan underholde.

Det å kunne underholde er det viktigste, alt annet kan læres.

Lenke til kommentar

Å være en halvgammel, halvfeit krok fra Bergen er pluss i min bok. Skallet heller ikke noe minus, vi kan sponse sånn anti-glansmiddel. Turtle Wax tror jeg det heter.

 

Men alvorlig. Nei, her trenger mann ikke være utdannet, og heller ikke være noen journalist så lenge du kan underholde.

Det å kunne underholde er det viktigste, alt annet kan læres.

 

 

Ja, man får ta de plusser en får med seg. Turtle Wax eller uanstendige mengder pudder må til for at min måne ei skal skinne :) Neida, jeg tenkte mest på at om jeg hadde vært i deres sko ville jeg prøvd å tiltrekke meg kidza, og det gjøres kanskje best med noen som er litt pene i tøyet og ungdommelige i utseendet. Vi som er halvveis i tredve-åra gjør oss kanskje best i en mer usynlig rolle. Men det er uansett kjempebra at dere gir sjansen til uutdannede også. Tror det er mange som har mye å gi i en TV-journalistisk setting men som ikke får muligheten da man ser etter journalistutdannede...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisan, jeg sitter her å jobber på spreng med videosøknaden min akkurat nå. Jeg tror jeg blir ferdig med redigeringen utpå ettermiddagen i morgen 24. Oktober. Jeg håper det ikke er for sent å sende den inn i løpet av morgen dagen, fordi jeg har jobbet veldig hardt med å lage den i og med at dette er noe jeg har ventet på lenge.

 

Kan noen svare på om det går greit i morgen, og i hvilket format det skal være? fks, er det greit å laste opp en privat video på Youtube og linke til den?

Lenke til kommentar

Heisan, jeg sitter her å jobber på spreng med videosøknaden min akkurat nå. Jeg tror jeg blir ferdig med redigeringen utpå ettermiddagen i morgen 24. Oktober. Jeg håper det ikke er for sent å sende den inn i løpet av morgen dagen, fordi jeg har jobbet veldig hardt med å lage den i og med at dette er noe jeg har ventet på lenge.

 

Kan noen svare på om det går greit i morgen, og i hvilket format det skal være? fks, er det greit å laste opp en privat video på Youtube og linke til den?

Hei

I morgen skal nok gå fint :) YouTube-klipp er ypperlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...