Gå til innhold

Kan du finne Ingrid Petersens drapsmann?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet minner meg også om In Memoriam (og oppfølgeren), som jeg elsket. Jeg er litt skeptisk til samarbeidsdelen på sosiale nettverk, men ikke utelukkende negativ til det heller. Dersom nettstedene du trenger for å spille In Memoriam fortsatt er oppe og går tror jeg for øvrig at jeg skal forsøke å finne det frem igjen, for jeg husker ikke stort av det. Finnes det egentlig noen eksempler på andre gode spill som bruker de samme gåteløsningsmekanikkene (primært research på internett)?

Lenke til kommentar

Finnes det egentlig noen eksempler på andre gode spill som bruker de samme gåteløsningsmekanikkene (primært research på internett)?

In Memoriam fikk en oppfølger som het Missing: Since January. Samme konsept der. Men jeg frykter at selv om nettstedene fortsatt eksisterer, blir søkeresultatene i stor grad påvirket av walkthroughs osv.

 

Edit: Nei, blandet med det amerikanske navnet på In Memoriam. Oppfølgeren het Evidence: The Last Ritual.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

 

Finnes det egentlig noen eksempler på andre gode spill som bruker de samme gåteløsningsmekanikkene (primært research på internett)?

In Memoriam fikk en oppfølger som het Missing: Since January. Samme konsept der. Men jeg frykter at selv om nettstedene fortsatt eksisterer, blir søkeresultatene i stor grad påvirket av walkthroughs osv.

 

Edit: Nei, blandet med det amerikanske navnet på In Memoriam. Oppfølgeren het Evidence: The Last Ritual.

 

 

Ja, som jeg skrev i den første posten min likte jeg også oppfølgeren. Så vidt jeg husker hadde forresten spillene et søkesystem som klarte å lede deg unna walkthroughs, men jeg husker ikke nøyaktig hvordan det fungerte. Det kan hende jeg tar feil.

 

I og med at den engelske utgaven av nettsida til In Memoriam for øvrig har sluttet å fungere er det mulig det ser stygt ut for en gjennomspilling til. Men da slipper jeg i hvert fall å få e-mail-innboksen min spammet ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...