Gå til innhold

[Løst] Lengde på nettside


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Har laget en nettside ved bruk av jsfiddle: www.juskart.tk.
http://jsfiddle.net/deinos/v46B5/

(Vil legge til at jeg har dårlige programmeringskunnskaper)

 

 

Problemet er at kartet blir splittet opp ved bruk av enkelte nettlesere (Google Chrome, Safari og Internett Explorer). Kartet fungerer helt fint ved bruk av Firefox på PC, Mac eller smarttelefon. Er det mulig å fikse det slik at nettsiden fungerer på alle nettlesere?

 

hur4ed.jpg

Endret av deiNos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No har ikke jeg tid til å se gjennom koden i jsfiddle, men du må forvisse deg om at property du benytter er støttet av nettleseren som benyttes (det er forskjellig fra nettleser til nettleser) og du bør lage funksjoner som sjekker for støttet property og forandrer seg til propeerty som er støttet av nettleseren.

 

f.eks noen av tingene som blir nevnt på denne siden (er mye mer), men du må lete litt på nettet.

 

http://davidwalsh.name/css-supports

Lenke til kommentar

Etter en rask titt ser jeg i alle fall dette

width: -moz-max-content;
Alt som begynner med -moz- er mozilla (Firefox) spesifikt (-o- for Opera, -ms- for IE, -webkit- for Chrome og andre nettlesere som bruker webkit motoren) . Så dette vil kun fungere i Firefox. Slike koder/verdier er ment for testing/utvikling, ikke ferdige "ting". Alternativt må man ha med koder for alle nettlesere + standard

F.eks.

background: -webkit-linear-gradient(left, #eee , #fff); /* For Webkit nettlesere */
background: -o-linear-gradient(right, #eee , #fff); /* For Opera 11.1 to 12.0 */
background: -moz-linear-gradient(right, #eee , #fff); /* For Firefox 3.6 to 15 */
background: linear-gradient(to right, #eee , #fff); /* Standard syntax */
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...