Gå til innhold

Flight Simulator-seriens arvtaker med ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, kall meg en tree hugging hippie men jeg synes at privatpersoner bør holde seg for god til å handle med selskap som gjør buisniss på atomvåpen.

 

http://www.lockheedmartin.com/content/dam/lockheed/data/space/documents/icbm/K0946532_ICBM_rev9c.pdf

 

http://www.lockheedmartin.com/content/dam/lockheed/data/space/documents/icbm/ICBM_datasheet_pages.pdf

 

Uansett, flysimulator er morro.

Hei, kall meg en tree hugging hippie men jeg synes at privatpersoner bør holde seg for god til å handle med selskap som gjør buisniss på atomvåpen.

 

http://www.lockheedmartin.com/content/dam/lockheed/data/space/documents/icbm/K0946532_ICBM_rev9c.pdf

 

http://www.lockheedmartin.com/content/dam/lockheed/data/space/documents/icbm/ICBM_datasheet_pages.pdf

 

Uansett, flysimulator er morro.

 

Her var det mye feil på noen få setninger. Beklager, skal sjekke rettskriving på fremtidige poster.

Lenke til kommentar

Det er dessverre kun akademisk lisens(kan ikke selges for underholdnings bruk)+ at flight simulator ikke er i nærheten av x-plane.

 

Leste du gjennom artikkelen? For å repetere den nederste tredjedelen:

Bare for å ha det klart: Alle kan kjøpe Prepar3D. Vi selger det ikke som et underholdningsprodukt og brukerlisensen snakker om det, noe som betyr at det ikke havner på hyllene til Best Buy ved siden av Call of Duty. [...] Men alle kan kjøpe det. Det handler ikke om hvem du er, men hva du vil bruke det til. Hvis du er en pilot, simulatorbruker, student, hva som helst, og ønsker å bruke det for å bli kjent med, trene eller taxe over insekter så kjør på. Om du er 10 år eller 110 betyr ingenting. Men hvis du vil bruke det som et arkadespill, kjøp noe annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er dessverre kun akademisk lisens(kan ikke selges for underholdnings bruk)+ at flight simulator ikke er i nærheten av x-plane.

 

Kunne ikke vært mer uenig når det kommer til X-plane. Jeg ga X-Plane en real sjanse til å ta over som grunnlag for mine flytimer på mitt hjemmekontor. Grafikkmessig kommer X-plane ut omtrent på linje med FSX i originalversion. Men med oppgraderingene man får tak i til FSX danker den alt jeg har sett hittils. For ikke å snakke om Real FSX vær-modellene som gir en fantastisk realisme. Og antall addons der ute av fly / terreng og scenarioer setter X-plane tilbake til å bli flatt og kjedelig.

 

En ting skal X-plane ha og det er at deres flightmodel er vassere enn FSX sin. Så flyfølelsen isolert sett er hakket mer responsiv og realistisk. Men det hjalp lite når jeg har satt på autopiloten og med track ir forsøker å nyte utsikten mens jeg venter på neste plotting av kurs. X-plane hadde jeg store forhåpninger til, men jeg har vanskelig for å finne fullgode addons til den. Så dersom noen har tips så kom med dem. =)

Jeg har ikke gitt opp enda.

 

Men dette prosjektet ser lovende ut og grafikkmessig ser det ut til å vandre en lang mars forbi FSX med fulle addons. Hvordan det er i praksis vil vise seg så fort jeg har fått kloa i den. Gleder meg. Vi trenger en ny simulator sårt for alle entusiastene der ute!

Lenke til kommentar

 

 

Leste du gjennom artikkelen? For å repetere den nederste tredjedelen:

sier ingenting om tredjeparty inkludert pmdg ikke tillater bruk i prepar3d.

Dersom dette var et svar til meg så må jeg spørre deg om du leste gjennom innlegget mitt. Sa ingenting ang addons til Prepar3d. Jeg skrev om X-plane.

Dersom det ikke var til meg så:

/ignore

=)

Lenke til kommentar

sier ingenting om tredjeparty inkludert pmdg ikke tillater bruk i prepar3d.

 

Hvis jeg forstår den kryptiske setningsbyggingen din riktig:

Du har rett i at enkelte tredjeparts-utviklere ikke tillater å bruke deres FSX-addons i P3D. PMDG har snakket om å selge separate lisenser for P3D-spesifikke versjoner, mens mange andre utvidelser allerede fungerer og tillater bruk med begge.

 

Det har uansett ingenting å si for om P3D er tilgjengelig for alle eller ikke.

Endret av Djn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...