Gå til innhold

Nintendo vurderer å lage Zelda-film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok heller Anouma og Miyamoto har hatt en privat samtale om dette evnet. Dere siterer kun en setning, men dersom du ser hele intervjuet ser man lett at dette ikke er noe Nintendo "planlegger".

 

Det gir mening at disse to personene på et eller annet tidspunkt diskuterer mulighetene for en film basert på Zelda, men det betyr på ingen måte at Nintendo som et selskap vurderer å lage en..

Lenke til kommentar

Når selskapet vil gå nedover så det jomer og taper og taper peng (ikke før), så vil jeg tenke meg at en Zelda film ville vært gode friske penger for selskapet :)

 

Men om Zelda serien hadde blitt det samme å spille etterpå gjenstår å se :)

 

Tror Nintendo er veldig usikker på om dem vil ødelegge sin Zelda serie ved å lage film av den, det må¨nokk til med krampetrektninger fra selskapets siste penger får at en slik film skal vurderes fra Nintendo, tror jeg.

 

Men kan bli overrasket av Nintendo, dem er noen luringer hele familieselskapet ;)

Lenke til kommentar

Nja, interaktiv film er ikke akkurat noe nytt. Det er mange forskjelige meninger om hva en interaktiv film er, men Dragon's Lair fra 1983 var nok en av de aller første. Deretter har de kommet ganske jevnlig, med Beyond: Two Souls of The Wolf Among Us som ganske nye. De er riktignok ikke lansert som "interaktiv film", men de er langt mer film enn spill. Jeg vil tippe en Zelda-film blir noe lignende som dem.

 

Når selskapet vil gå nedover så det jomer og taper og taper peng (ikke før), så vil jeg tenke meg at en Zelda film ville vært gode friske penger for selskapet :)

Har du allerede glemt Mario-filmen? Det har jo også vært både en Mario tv-serie og Zelda tv-serie. ;) Pokemon er vel også Nintendo? ;)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...