Gå til innhold

LG har lansert ny toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til å bli en veldig bra telefon, ser at LG lover at denne skal komme i salg i løpet av to måneder i en del land ihvertfall. Isåfall ser det ut til at galaxy S4 ikke fikk beholde status som kraftigste android enhet serlig lenge.

 

Batterikapasiteten er imponerende når man tar størrelsen i betraktning, og jeg har hørt rykter om at snapdragon 800 skal være ganske strømeffektiv, så batterilevetiden kan bli virkelig god.

 

Eneste spørsmålstegnet er programvaren, LG er stort sett ganske trege med den.

 

Men en nexus versjon til samme pris som nexus 4 ville blitt en kanontelefon.

 

Kunne ikke se noe om minnekort. Støtter den det? Å kommer den til Norge? Om så, så er dette min neste mobil! Kjempe fornøyd med X4 Hd'n fra dem, men kjenner at jeg har lyst på noe nytt nå :D

 

Engadget påstår at den har støtte for SD kort, og denne vil sannsynligvis komme til Norge med tanke på at den er LGs toppmodell,

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Kunne ikke se noe om minnekort. Støtter den det? Å kommer den til Norge? Om så, så er dette min neste mobil! Kjempe fornøyd med X4 Hd'n fra dem, men kjenner at jeg har lyst på noe nytt nå :D

 

Er usikker på dette - det står ikke noe om det i spesifikasjonene, men det har vært hevdet av enkelte andre nettsteder at den skal ha MicroSD-støtte. Vår mann i New York holder på å legge sine klamme hender på telefonen i dette øyeblikk - så sjekker vi det opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Eh... Da hadde den ikke hatt navnet LG G2, men LG Nexus 5.

LG G2

og

Google Nexus 5

... samme hw, forskjellig software (Antagelig vil Nexus 5 komme med Android 5.0 bl.a.).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Mobili.no har bekreftet at LG G2 har minnekortplass. http://www.mobili.no/nyheter/lg-lanserer-flaggskipet-g2/

 

Hei, da har jeg sjekket med min kollega som har fått kikke på enhetene i New York. De telefonene som var der har IKKE MicroSD-kortplass. Men GSMArena skriver "Supposedly, there is a microSD slot as well, but it seems that will only be available in certain markets and the units LG brought to NYC didn't have such a thing.".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Oppdatert info: Det finnes en variant med betydelig mindre, men utskiftbart batteri. Den har minnekortplass. Men denne kommer ikke til Europa...

Det er jo den vi vil ha, jo.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...