Gå til innhold

Hvor skal jeg reise?


Anbefalte innlegg

Hei alle bereiste og belærte mennesker! :ph34r:

 

Kort og godt:

 

Mitt feriebudsjett har økt litt, og ønsker å reise litt mer eksotisk enn de vanligste turiststedene som Tyrkia, Hellas, Spania osv.

 

Jeg og dama skal reise i høst, starten på oktober mest sannsynlig. Har kikket litt på diverse, som f.eks. Maldivene, Bali, Thailand, Seychellene, Mauritius og et par til. Vurderer å reise all inclusive, spesielt dersom prisnivået i det aktuelle landet er forholdsvis høyt. Dette skal være en avslapningsferie på ca 14 dager, og snorkling må være en mulighet.

 

Mitt spørsmål er som følger: Hva synes folket om disse stedene? Ting man må ta hensyn til, reisetips osv. Andre stedsforslag mottas gjerne!

Budsjettet for to er på rundt 30-35k+lommepenger, kan gå litt høyere dersom det er vanvittig bra, og hvis det blir billigere blir det mer penger til andre ting. :w00t:

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

holder de på å blåse bort?

 

Nei, men jeg har hørt at dersom havet fortsetter å stige, så kommer det ikke til å være så mye igjen over havoverflaten.

 

//: Ironi på/: Kanskje det er greit nok til snorkling allikevel :/Ironi av//

Lenke til kommentar

Australia? Kanskje litt for dyrt.

Australia er utelukket, da vi har tenkt å reise dit for et lengre opphold ved en senere anledning :)

 

Jeg ville anbefale deg å dra til Maldivene så lenge de fortsatt eksisterer :)

Hvis det ikke blir Maldivene i år, blir det sannsynligvis neste. Og jeg tror ikke de forsvinner de neste par årene, etter hva jeg har hørt og sett om saken, hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...