Gå til innhold

[Løst] Ønsker konstruktiv kritikk på låt


Cantante

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først å fremst så er du tøff som legger deg ut for alle til å se og høre! Litt ugunstige forhold til å få et bra opptak av lyden men det jeg hørte synes jeg var bra. Men er enig med kommentaren du fikk på tuben, men det fikser du nok enkelt.

 

Så kan jo neste skritt bli å kjøpe en grei mikrofon slik at du får bedre opptak og legge ut mer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først å fremst så er du tøff som legger deg ut for alle til å se og høre! Litt ugunstige forhold til å få et bra opptak av lyden men det jeg hørte synes jeg var bra. Men er enig med kommentaren du fikk på tuben, men det fikser du nok enkelt.

 

Så kan jo neste skritt bli å kjøpe en grei mikrofon slik at du får bedre opptak og legge ut mer?

 

Ah, tusen takk. Hm jeg drømmer jo å stå på scene da. Burde jeg heller samle sammen et band kanskje, bare gå rett på sak? Eller er det å samlet et band nesten en umulig oppgave? Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre; å ta bedre lydopptak, gjør vel kanskje ikke så mye ...

Lenke til kommentar

Vel nå er ikke jeg en musiker så når du skal ta det skrittet osv vet jeg ikke. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg fortettet å komponere og legge ut så folk kan se og høre.

 

Og så kommer vel resten av seg selv etterhvert? Lykke til :)

 

Har ikke så mye mer å skrive om hehehe men skal prøve en sang til da, takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Nei hehe bare lurer på om jeg egentlig bør bruke tid på musikk her til lands, nordmenn fortjener jo ikke musikken min uansett. Spør på grunn av reklame på YouTube, dvs. hvilke land jeg bør rette det til.

ikke bry deg om platekontrakt eller noe ennå, forbedre heller dine evner, lag mer musikk, skap nettverk, "markedsføre" deg selv på internett, spill livekonserter osv. ;) Endret av Geevarghese
Lenke til kommentar

ikke bry deg om platekontrakt eller noe ennå, forbedre heller dine evner, lag mer musikk, skap nettverk, "markedsføre" deg selv på internett, spill livekonserter osv. ;)

 

Ja, men bør jeg egentlig gjøre det her til lands, det som er det store spørsmålet.

Lenke til kommentar

Nei hehe bare lurer på om jeg egentlig bør bruke tid på musikk her til lands, nordmenn fortjener jo ikke musikken min uansett. Spør på grunn av reklame på YouTube, dvs. hvilke land jeg bør rette det til.

Med den holdningen blir du nok fort en vellykket artist....
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men bør jeg egentlig gjøre det her til lands, det som er det store spørsmålet.

aner ikke. dersom du ønsker kommersiell bør du lage musikk som appellerer til publikum. nå vet ikke jeg om det er større sjanse for suksess i norge sammenlignet til de andre landene.

 

det kommer an på hva du vil med musikken din og hvilken forhold du har til musikk sånn generelt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...