Gå til innhold

Struper Chess SuperKontant MB hastigheten?


Anbefalte innlegg

Jeg har vært inne på Chess sine sider, og sett at deres abonnement SjakkMatt Fri Bruk - Struper hastigheten på data, om en overstiger 5GB pr. Måned, ned til 200 kb/s.

 

"Velges FriSURF eller kampanje FriBRUK surfer man uten at det koster noe ekstra i Norge. For å sikre at alle kunder får like tilganger og ytelser av data, er det satt en maksgrense på 5 GB for abonnementet. For kunder som bruker mer enn grenseverdien på 5 GB på mindre enn 30 dager (opplasting+nedlasting), reduseres maksimal hastighet til 200Kb/s i resten av en 30-dagersperiode."

 

Derimot, så har de et Kontant kort valg, hvor en har en "maks pris"på 10kr. Pr. Dag. når en surfer. Der står det ingen ting om at de struper hastighetene for deres Kontant kort abonnementer. (Med andre ord, ingen grense er angitt for overstigelse)

 

Grunnen til at jeg spør, er jeg har hørt at Chess ikke struper sine MB hastigheter for deres kontantkort abonnementer (Noe som kunne ha vært opptimalt, da en teoretisk sett kunne valgt å dele nettverket med en PC, og nærmest ha fri streaming/nedlasting etc+ for bare 10 kr. Dagen, uten at en reduserer sitt eget hjemmenettverk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...