Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. har et tv-rom fullpakket med cerwin-vega og en 50", og har nå 6 kinostoler. planen var å lage et plattå, og ha to rader med kinostoler. da dette var oppsettet i vårres gamle hus. men det er dessverre bittelitt for trangt til 6 stoler ide om hva jeg har lyst på. tenkte på noe som en Diger sofa, alà de som er på bildene. Noen som han hjelpe meg?tumblr_ltj61oghbN1qkyc9mo1_500.jpg240590805064843052_raLE33Fc_c.jpgku-xlarge.jpg

69a1c6940b8983a2_1000-w406-h406-b0-p0--contemporary-media-room.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den palleløsningen var kul, men ser for meg at beina vil bli en smule nærme personen foran. Generelt sett er det ikke særlig plassnyttig med så store sofaer, får ikke flere i bredden og de færreste sitter i lengden (må bruke personen bak som rygg, ok hvis man er kjærester, ikke helt ok hvis ikke)

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å gå for den palleløsningen. Men noen som vet hvor man får tak i slike sitteputer? Det optimale ville ha vært to sitteputer på 240x120 siden jeg da skal ha pallene andre veien, og heller bare ha to rader med tre paller i bredden ;)

Endret av handdan123
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det må være veldig komfortabelt å sitte i midten eller i bakerste rad på de pallene. Kul løsning, men jeg ville i det minste snudd på pallene slik at den lengste siden peker fremover mot lyd og bilde kilden. Da har med engang mer plass for beina. En annen ting er at rad 1 og 2 er nesten på lik høyde med hverandre, det igjen skaper problemer ved at man må vike unna hodet til den sitter foran for å kunne se på film o.l.

Jeg ville øket rad 1 med 2 ekstra paller og rad to med 1stk. Selv er jeg over 190 høy og hadde jeg sittet i midterste rad hadde de bak hatt fint lite å kikke på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...