Gå til innhold

[Løst] Jobbintervju som trolig gikk til helvette!hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg kom akkurat fra et intervju om extrahjelp\deltidsjobb. Han mannen var rene psykologen, stirret mye på meg og lekte skikkelig 'lege'

 

Her er saken. Han spørte meg om jeg har gjort noe ulovlig som stjeling,narkotika,havari ovs.... Jeg svarte NEI på alt men når han spurte om jeg hadde stjelt noe i butikken, så snudde jeg hodett ganske fort mot han og sa NEI! men jeg har egentlig blitt tatt for stjeling for 7år siden med noen kompiser. Han lagde et sånn rart tryne..så jeg tror han skjønte at jeg prøvde å skjule det ved å snu hodet fort å si nei.....hva tror du ???????????

 

Han ga meg et sånt skjema hvor jeg samtykker et sånt anna 'firma' til å 'sjekke' om jeg har gjort noe ulovlig som nevnt ovenfor...jeg skrev under det skjemaet fordi jeg TROR jeg IKKE ble anmeldt.

 

 

Når vi ble tatt for stjeling så ble vi tatt til kontoret og ble ringt hjem...men vi snakket ikke med politiet\vakten eller ble andmeldt......hva tror du ??????

 

 

Han sjefen som intervjuet meg kan ikke si det til noen om han finner ut at jeg har blitt tatt for stjeling ????? han har taushetsplikt ?????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting du gjør som barn har ikke noe og gjøre med jobber du søker som voksen med mindre det er ekstreme tilfeller. Om ikke politiet var involvert har du ikke noe og uroe deg over

 

Btw så fikk jeg selv jobb i butikk etter og ha sagt at jeg ble tatt for og stjele på et kjøpesenter da jeg var 12 år gammel og dette var ikke relevant for dem siden det var så lenge siden og "unger er unger", Men om du ikke har noe på "rulleblad" så har dem heller ingenting og finne.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

jeg er 18år btw, dette skjedde i 7klasse.

 

Hva er forskjellen på anmelding til politiet og ha ting på rullebladet???

 

som sagt, vi gikk inn bare på kontoret også ringte de ansatte hjem til oss. også slapp de oss, politiet\vekterne var ikke der .

 

Jeg leste akkuratt at de han en frist på 2-3år får å anmelde oss????? da kunne de bare tenkt seg om også etter 2år bare si ifra til politiet at vi har gjort det også vips... har vi det på rullebladet???

Endret av fgdvsdfgdfgvws
Lenke til kommentar

Som sagt, Om ikke politiet var inblandet så har du ingenting og frykte.

 

Om du blir anmeldt for tyveri når du er over 15 år og er skyldig vil du få det på rulleblad og det er tilgjenglig for fremtidige arbeidsgivere og sjekke dette før de ansetter deg.

 

Men når du gikk i 7. klasse og stjelte noe så vil ingen finne ut av dette , Tenk på det som en rampestrek dere gjorde og ikke et tyveri.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Som sagt, Om ikke politiet var inblandet så har du ingenting og frykte.

 

Om du blir anmeldt for tyveri når du er over 15 år og er skyldig vil du få det på rulleblad og det er tilgjenglig for fremtidige arbeidsgivere og sjekke dette før de ansetter deg.

 

Men når du gikk i 7. klasse og stjelte noe så vil ingen finne ut av dette , Tenk på det som en rampestrek dere gjorde og ikke et tyveri.

 

 

tusen takk! nå ble jeg lettet ass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...