Gå til innhold

SteLuLu Stinkyboard - spill med føttene!


Anbefalte innlegg

Morn

 

Har etter en liten artikkel på hw.no begynt å intresere meg for følgende produkt:

http://www.stinkyboard.com/

 

Jeg er ikke flink til å kordinere fingrene når det blir mange taster inne i bildet, spell's og slikt på tastene fra 1-9 er umulige å få hodet rundt! Noen flere som kjenner seg igjen?

 

Har tidligere spilt mye med ratt og pedaler, så tror det blir lettere å holde styr hvis jeg får bruke flere av mine lemmer.

 

Har derfor tatt sjangsen og forhåndsbestilt to slike footboards=)

 

Tror dere dette blir en fab eller er SteLuLu inne på noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, seriøst? Nei, kunne ikke tenkt meg et stinkyboard ^^

 

Hvilke spill er det som har for mange knapper for deg? Spiller selv WoW og det finnes vel ikke noe spill med flere knapper enn det :p Når det kommer til sånt føler jeg det enkleste er å ha et logisk layout, CTRL + 1234og shift + 1234 feks funker fett for meg iallefall :D

Bruker altså ikke knapper som er for langt unna WASD slik at du må flytte hånden, det er som regel ikke raskt nok ;)

 

Hva har du tenkt å bruke fotpads'ene til som gjør at du bruker penger på de?

Endret av Alekpowah
Lenke til kommentar

Det du bruker 1234 og Ctrl+1234 til=) Er ikke akurat så flink å holde styr på fingrene, blir mye bomtasting. Spiller en del FPS med spell's/abilitie's.

 

Å når jeg går fra et spill til et annet så omstiller jeg meg ikke fort nokk til en annen layout, så kan kansje hjelpe på det og.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen tro på at dette blir en kommersiell suksess. Til dét sikter de seg inn mot en for smal målgruppe. Mus med flere knapper og å venne seg til tastaturet er nok en bedre løsning for de fleste. Med det sagt: Jeg har noen hjemmesnekra pedaler her jeg også, veldig greit når jeg skal spise samtidig som jeg leker meg med emulatorer o.l., men de brukes sjelden i "ordentlige" spill.

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...