Gå til innhold

[Løst] Kritikk til Bedriftsside - Lager side for min far


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale å ha en bredere header og en litt mer snasen meny! Ellers er lenkene i bunnen av siden sammensveiset med skilleprikkene, noe som lett kan fikses på og gjør mye! Er strek under lenken til fordel for fet type på mouseover? Tabellen for prisliste kunne også vært penere utformet.

 

edit: på "kontakt oss"-siden ser jeg at du ikke har mellomrom der hvor du skriver E-post, samt at det ikke er store bokstaver i e-postadresser (?).

Endret av anonymkis134
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil anbefale å ha en bredere header og en litt mer snasen meny! Ellers er lenkene i bunnen av siden sammensveiset med skilleprikkene, noe som lett kan fikses på og gjør mye! Er strek under lenken til fordel for fet type på mouseover? Tabellen for prisliste kunne også vært penere utformet.

 

edit: på "kontakt oss"-siden ser jeg at du ikke har mellomrom der hvor du skriver E-post, samt at det ikke er store bokstaver i e-postadresser (?).

Hei, takk for respons, glemte å nevne at det kan være mye skrivefeil akkurat nå fordi jeg har bare lagt inn all tekst til den hensikt å fylle siden, slik at den ikke ser så tom ut. Har tenkt til å endre på tekst utforming osv som det siste jeg gjør før jeg legger den ut. Headeren er ikke lagt ut, den som ligger ute er "logo" har veldig liten erfaring med photoshop så det tar litt tid å lage header :) tabellene vurderte jeg å lage litt finere muligens fjerne borders og legge på javascript slik at man trykker på en se mer knapp hvis man er interessert i det som står i dem.

Endret av scriptkiddy
Lenke til kommentar

Den bør validere

Samt likte ikke tabellene slik de er - mindre synlige, ev mer luft hvis du absolutt vil ha hele tabellen visende

 

Edit: headeren var litt stusselig.

 

Takk for kritikk, ser at det er mye av microdataen som ikke validere, vet du om det er pga det ikke er full støtte for det ennå, eller fordi det er feil skrevet?

Lenke til kommentar

Vil anbefale å ha en bredere header og en litt mer snasen meny! Ellers er lenkene i bunnen av siden sammensveiset med skilleprikkene, noe som lett kan fikses på og gjør mye! Er strek under lenken til fordel for fet type på mouseover? Tabellen for prisliste kunne også vært penere utformet.

 

edit: på "kontakt oss"-siden ser jeg at du ikke har mellomrom der hvor du skriver E-post, samt at det ikke er store bokstaver i e-postadresser (?).

 

Når Det kommer til menyen har jeg vurdert å ha inner shadow slik at ser ut som at teksten går inn ved mouseover. Tabellene er rett og slett en kopi fra den gamle siden litt bedre utformet.(ja vet den er forferdelig). Som jeg nevnte så har jeg ikke laget en banner/header ennå den skal ligge til høyre for logoen. Har en del å gjøre akkurat nå med skole og jobb så tenkte jeg skulle legge dette på is 1 månedstid, før jeg fortsetter, men tenkte å høre hva dere sier slik at jeg kan planlegge endringene :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg personlig synes nok også at top-banner ikke passer helt. Ville prøvd å få til noe som gikk bedre i ett med bakgrunnen, det gjelder også headere på tekst under.

 

Det blir fort litt kantete og ikke så "strømlinjeformet" som det kanskje kunne være. (Om firmaet)

 

Eller ville jeg prøvd å holde meg til få farger. Eks de blå boksene du har på siden, ville jeg kjørt i grå-toner (for det bruker du allerede).

 

 

Det er godt på vei til å bli en bra bedriftside, stå på!

Endret av potetball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...