Gå til innhold

Rayman Legends-utsettelsen åpnet for mye nytt innhold (PS3, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble litt irritert når jeg leste at oppfølgeren til et spill jeg likte ganske godt skulle bli eksklusivt på en annen konsoll(som jeg ikke har, og nei, det faller meg ikke inn å kjøpe en konsoll på grunn av ett spill. WiiU er ikke så bra). At det ble multiplattform isteden blir bra(håper jeg). Og med 30 nye nivåer kan det jo bli enda bedre.

Lenke til kommentar

Origins var bra, men Legends blir enda bedre. Wii U-versjonen ser selvfølgelig ut til å bli best, og 360- og PS3-versjonen er for noobs som ikke veit bedre!!! :p Neida, men altså her er faktisk PS3 og 360-versjonene inferior sammenlignet med Wii U's fantastiske 5-player med Gamepaden, og de andre versjonene blir kjappe dårlige ports. Kun cash-in fra ubisoft sin side men forståelig siden de ikke har konsollsalg å legge seg bak.

Kjedelig for oss som måtte vente enda en utsettelse for spillet, men det blir jo iallfall større. Multiplattform har ingen ting å si for oss som har Wii U, siden det er ps3 og 360 versjonene som blir dårlig og raskt porta over, og Wii U-versjonen er allerede perfekt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...