Gå til innhold

Firmanettside med kundeforhold og nettbetaling


Anbefalte innlegg

Dersom jeg vil opprette en webside for mitt fremtidige firma og ønsker at den skal ha følgende funksjoner:

 

- Mine klienter skal ha mulighet til å kunne opprette en personlig konto på nettsiden for å kunne få tilgang på sider/bilder/informasjon som andre besøkende ikke vil ha

- Mine klienter (og andre besøkende) skal ha mulighet til å kunne bestille produkter hos oss via vår nettside

 

Jeg har bittelitt erfaring med å lage hjemmesider, men kun på aller enkleste nivå (dvs ingen programmeringskunnskaper). Har ikke kjøpt domene/webhotell noe sted per dags dato.

 

Er det mulig å opprette en slik nettside uten programmeringskunnskaper, eventuelt hvor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joomla ville jeg valgt til dette formålet nettopp fordi du ikke trenger programmeringskunnskapene, og det du er ute etter er innebygd med unntak av ecommerce biten.

Det er gratis og du får tilgang til ulike ecommerce programvare som også er gratis.

 

Ett populært sted å se etter extensions er her.

 

Jeg har brukt virtuemart som er en gratis ecommerce, men du får mange andre tillegg til Joomla også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Same shit different wrapping, så og si.. det er smak og behag, jeg bruker begge løsningene til hver sine formål.

 

Bare wp er 10 ganger lettere å sette seg inn i. Det finnes dessuten sikkert flere plugins til WP. WooCommerce er etter min mening langt bedre enn virtuemart.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ville kjørt WordPress. Det er ufattelig enkelt å lære seg, litt enklere enn Joomla (etter min mening).

 

Du kan sperre av deler av siden din hvor det kreves innlogging for videre utforsking ved enkle plugins. For at dine kunder skal kunne handle produkter hos dere kan du enten kjøre flere av disse avanserte nettbutikk pluginsene, men viss du bare har noen FÅ produkter ville jeg brukt GravityForms plugin, som også kan komme bra til nytte til en haug med andre funksjoner du garantert kommer til å få nytte av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...