Gå til innhold

Førsteinntrykk: Wimp for Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny og ny... Har hatt WiMP med det GUI-et siden november eller noe sånt, men det kom jo nylig en oppdatering som ga mulighet for å lete etter musikk etter sjangre osv...

 

Det Wimp fortsatt ikke har, som også Spotify får litt pepper for å mangle, er muligheten til å kjøre i liggende modus på skjermen.

 

Tablet-versjonen har heldigvis det, og hvis du har mulighet for å kjøre Paranoid Android (Custom ROM) på telefonen, kan du endre på dette! :-)

Endret av Jeg er dum!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange applikasjoner på Google play som kan tvinge over på liggende modus, men synes ingen er lette å bruke. Masse oppsett og valg. Sendt mail til utviklerne av wimp applikasjonen men var visst for små skjermer på telefonen til at det var hensiktsmessig å lage en versjon som støttet landskapmodus på telefon. Litt tungvint da det i hovedsak i bilen jeg bruker wimp og alt av mobiltelefon holdere ( som ikke er universale holdere) til min telefon (one x) har telefonen plassert i liggende modus,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig system de har. Aktiverte ett sånt gratis alternativ, men det kan ikke brukes med Sonos/bluesound uten at Premium er aktivert. Når du har aktivert gratis virker det nesten som du ikke kan betale før gratis perioden går ut.. ..ser ut som jeg må vente 2 måneder før jeg kan kjøre det via sonos / bluesound..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...