Gå til innhold

Kjappere løsning på multisending av SMS?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg jobber i butikk, vi bestiller varer for kunder til en dag hver uke, og hver uke har vi en liste på omtrent 50 forskjellige varer som skal bestilles..

 

Når varene er ankommet butikken må vi sende melding til alle kundene som har bestilt noe. Vi har lagret en mal hvor det står "Varene dine er nå ankommet", så tastet vi inn telefon nummerene og klikker send.

 

Vi bruker en typisk jobbtelefon, en gammel, mulig det er en Samsung, som tåler alt mulig. Og det å taste 8 siffer, 50 ganger, pluss send er ganske slitsomt..

 

Så jeg lurte på om det fantes noen gratismulighet til å sende SMS fra et spesifikk nummer med Internett, eventuelt et program, der vi kan taste inn alle 50 nummerene på en gang, og klikke send? Og det vil stå på telefonen dems at den er mottatt fra oss?

 

- Stian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Letteste jeg kan komme på av gratisalternativ, Telenor f. eks. kan du logge inn og sende sms fra "Dine sider", går fortere. Regner med de andre operatørene har tilsvarende mulighet.

 

Takk for svar! :)

 

Usikker på om det er Telenor som brukes, men la oss si at det er vi bruker, vil jeg kunne sende omtrent 200 meldinger i måneden derfra da? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...