Gå til innhold

God gaming mus? (noob)


Anbefalte innlegg

Jeg er ny med pc spill jeg har en asus g55vw. har logitech g500. den er nå ødelagt. ledningen er kuttet av. (jeg er ikke så flink å ta vare på ledninger... men de sier att ledninger er best på en mus) Ja uansett når jeg hadde den, så følte jeg den var for lett. jeg hadde alle de tyngste vektene jeg kunne ha inni den men alikevel følte jeg att jeg gled vekk fra hver person på battlefield 3 veldig vansklig og sikte og skyte. til og med når jeg har på laveste sånn "Sensitivity" på musa, måtte jeg konsertrere meg veldig på og sikte på folk. Hva er den best behagelige musa og beste? Spiller spill som . battlefield 3 simcity. cod, far cry 3 (i det siste)

Endret av Ultrabad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er en tung mus du er på utkikk etter? I så fall anbefaler jeg Mad Catz Cyborg R.A.T. 9. Den har veldig mange muligheter for justeringer, og du kan ta av og på og endre på knapper og vekt for å tilpasse den til din hånd. Personlig synes jeg den ser utrolig stygg ut, men det er min mening. Vekten er 165-205 gram, sammenlignet med G500 som er 165-192 gram. Selv har jeg Logitech G9X, og den er jeg veldig fornøyd med, så det er kanskje noe å anbefale? Denne veier litt mindre, men jeg føler den har veldig god presisjon og høy dpi.

Lenke til kommentar

Så det er en tung mus du er på utkikk etter? I så fall anbefaler jeg Mad Catz Cyborg R.A.T. 9. Den har veldig mange muligheter for justeringer, og du kan ta av og på og endre på knapper og vekt for å tilpasse den til din hånd. Personlig synes jeg den ser utrolig stygg ut, men det er min mening. Vekten er 165-205 gram, sammenlignet med G500 som er 165-192 gram. Selv har jeg Logitech G9X, og den er jeg veldig fornøyd med, så det er kanskje noe å anbefale? Denne veier litt mindre, men jeg føler den har veldig god presisjon og høy dpi.

Så litt på rat 9. Er den konfertabel?
Lenke til kommentar

Jeg har R.A.T.7 og du kan justere veldig mye på de, så du er nesten nødt til å finne noe som er komfortabelt. Jeg bruker en vinge for lillefingeren (brukter tre fingre på toppen, en egen til scroll), ulike vinkler og mye rart kan varieres, så om du bruker litt tid bør du kunne finne en kombinasjon som passer deg. :)

 

R.A.T.7 og R.A.T.9 er identiske bortsett fra at 9 er trådløs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom du kaster ting i veggen når det ikke går din vei er det ikke mye som holder.

 

Har hatt min i snart tre år, og den fungerer fortsatt som den skal. Den har heller aldri blitt kastet i en vegg eller gulv. ;)

Kaster jo ikke i veggen. har raget før men ikke på pc. når jeg spiller fifa 12 på xbox har ødelagt et par kontrollere der ja..
Lenke til kommentar

Jeg tror alle du nevner duger mer enn bra nok. Det du kan vurdere er om du vil/må ha ekstra knapper og hvor de er plassert. Hva var det du ikke likte med den forrige musa? Du har et utgangspunkt i noe du kjenner til der, så kan du enten prøve noe helt nytt, eller gå for noe som bare er litt annerledes enn den gamle. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror alle du nevner duger mer enn bra nok. Det du kan vurdere er om du vil/må ha ekstra knapper og hvor de er plassert. Hva var det du ikke likte med den forrige musa? Du har et utgangspunkt i noe du kjenner til der, så kan du enten prøve noe helt nytt, eller gå for noe som bare er litt annerledes enn den gamle. :)

Jeg har egentlig ikke bruk for de knappene du kan modifere. Men min logitech g500 jeg synest det er veldig vansklig og sikte på folk må ha noe som har mindre sensitivity.. (Den er ødelagt nå da) hva burde jeg kjøpe synest du???
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke bruk for de knappene du kan modifere. Men min logitech g500 jeg synest det er veldig vansklig og sikte på folk må ha noe som har mindre sensitivity.. (Den er ødelagt nå da) hva burde jeg kjøpe synest du???

 

Mindre sensitivity er ikke noe du endrer på selve musa(vel, noen mus gir deg muligeten direkte på musa, men poenget er at dette er software, ikke hardware), er mye som kan gjøre at du synes g500'n føles unøyaktig, men det er ikke musa sin skyld, det er sikkert ^^ Det som er spesielt med de logitech musene her er at de er tyngre enn de fleste, selv synes ikke jeg de er så gode som alle skal ha det til, har hatt 3 selv og synes lettere mus som Razer sine føles mer presise ut, se på feks. Razer Deathadder ;) ganske "safe" valg

Endret av Alekpowah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...