Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internetten slår seg av pågrunn av nettbrettet mitt?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har et veldig snodig problem med nettverket.

 

Jeg kjøpe meg en Samsung Galaxy Note 10.1.

Første dagen merket jeg at nettet begynte å hoppe av og på, etter at jeg skaffet meg nettbrettet.

 

Etter noen dager ,så fikk jeg en montør hit, der jeg tenkte at det kan være noe galt med nettet mitt, at det bare var tilfeldigheter.

Han sjekket så nettet,der det var fint, men han byttet ut ruteren min.

Jeg fikk så byttet modemet etter at jeg ringte canaldigital, der det var en feilmelding.

 

 

JEg måtte også sende inn nettbrettet på reprasjon, der det var noe feil med en knapp, som jeg nå fikk tilbake igjen for 2 dager siden.,når jeg sendte inn nettbrettet mitt på reprasjon, var det aldri noe problem med nettet.

 

 

Jeg fikk den altså tilbake skrudde på nettbrettet idag, og igjen begynte nettbrettet og slå seg av og på?

 

Så hva kan problemet være egentlig?

Det er da veldig merkelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk hvilke ipadresser du har på enhetene dine. Det kan være modem som er koblet i feil port på router. Modem skal kobles til WAN (internettport) på router.

 

Den er koblet riktig fra moden til ruter ja?:S

 

noen med forslag?

Endret av tomacro
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slår nettet seg av på samtlige enheter i huset, eller kun på nettbrettet? Hvor stor båndbredde har du? Har du en pc tilkoblet med wire, og slår nettet seg av på denne også eller er det kun trådløst det er snakk om her?

Endret av Flathill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...