Gå til innhold

Fez til kommer til «omtrent alt» unntatt 3DS (3DS, Android, iPad, iPhone, Linux, Mac, PS3, Vita, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merka ingen stuttering i hele spillet.

Min nyeste Halo 4 Limited Edition X360 har stuttering i det spillet, noe som er synd fordi selve spillet er greit nok, men dras ned av tekniske feil.

Det er irrelevant om du ikke har problemer med spillet, når jeg har det.

 

Jeg kunne forklart dypere hva stuttering eller frameskipping er. Her er det andre http://www.gamefaqs....39-fez/62530762 som har samme problem. Det hjelper så lite med å renske cache da det kommer tilbake igjen.

 

Om det kommer en Steam demo og disse problemene forsvinner så er jeg fornøyd. Ser for meg 1920x1080p og 60 FPS uten stuttering, ahh for en drøm :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Min nyeste Halo 4 Limited Edition X360 har stuttering i det spillet, noe som er synd fordi selve spillet er greit nok, men dras ned av tekniske feil.

Det er irrelevant om du ikke har problemer med spillet, når jeg har det.

 

Jeg kunne forklart dypere hva stuttering eller frameskipping er. Her er det andre http://www.gamefaqs....39-fez/62530762 som har samme problem. Det hjelper så lite med å renske cache da det kommer tilbake igjen.

 

Hvorfor drar du fram halo her???

Lenke til kommentar

Såg ikke den. Jeg har samme konsoll som deg og har ingen problem med Fez eller noe annet.

Du har vel bare hvert uheldig.

Da har du vært heldig, men merkelig er det når vi har samme hardware og den ene har helt stabilt FEZ og den andre har ikke. Trodde det ikke skulle være mulig da dette er XBLA spill og ikke på en disk der en disk kunne vært ripete osv som forårsaket det. :)

Lenke til kommentar

Da har du vært heldig, men merkelig er det når vi har samme hardware og den ene har helt stabilt FEZ og den andre har ikke. Trodde det ikke skulle være mulig da dette er XBLA spill og ikke på en disk der en disk kunne vært ripete osv som forårsaket det. :)

 

Kjenner flere med samme konsoll som ikke har hatt noe problem. Vi har vell vert heldige vi da. Hurra for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...