Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan "gå inn for å kysse henne" ?


Anbefalte innlegg

Så, jeg liker en jente veldig godt, ærlig talt er jeg veldig forelsket, og jeg vet hun liker meg godt også, i går lå vi i sengen hennes og så en film, etter filmen skrudde hun av lyset, hu la seg inntil meg og koset og klemte meg, vi lå sammen i sengen lenge og bare var inntil hverandre og det var kjempe hyggelig, flere ganger var jeg i ferd med å kysse henne, men jeg synes det var vanskelig siden jeg er 17år og aldri kysset noen før (ja jeg vet, det er litt utenom det vanlige, men jeg har altid vært tykk (var) og blitt mye mobbet for det i 10år! jeg har gått ned 16.5 kg og begynner og føle meg vel, hun er den første som noen gang liker meg, og hun er den første jeg noen gang liker!) vi har vært sammen hver helg i 1 1/2 måned nå, og jeg føler det er på tide å ta det siste steget før det blir noe ordentlig seriøst imellom oss, og jeg vil at henne skal være den første, bør jeg si til henne at jeg er "ukysset" ? vær så snill å hjelp meg! vi skal snart treffes igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så uvanlig som 17-åringer tror å ikke ha kysset noen i den alderen. Ta det med ro. Det er ikke vanskeigere enn du gjør det til selv. Bare kast deg ut i det. Uansett hva som skjer, så kommer du ikke til å dø av det.

 

Du trenger ikke å fortelle henne at du er ukysset og dramatisere så voldsomt over det. Det er ikke noe mer dramatisk enn at du aldri har smakt bløtkake før, for eksempel. Hvis du var i et selskap der det ble servert bløtkake, så ville du vel ikke dramatisert og gjort det til en stor sak at det er den første gangen du smaker bløtkake? Ingen ville mene at det er noe kjempeproblem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du skriver jo at hun la seg inntil deg og koste og klemte. Det er vel et signal på at hun er interessert i deg også? Slik ville jeg ha tolket det iallefall.

 

Dette er jo aldri enkelt. Jeg har tidligere brukt flere "strategier". Jeg har gått rett på sak med hell og fått respons. Jeg har også spurt med glimt i øyet om jeg kan få kysse henne og har også hatt suksess med dette :)

 

Det verste som kan skje er at du blir avvist. Det kan selvsagt være sårt der og da, men det går over :) Dette går bra. Ha troen på deg selv!! :)

Lenke til kommentar

Bestemt meg får å bare gjøre det neste gang det føles komfertabelt, I soffaen eller senga, når vi snakker med hverandre og ser hverandre i øynene! Om det går helt på tryne kan jeg jo bare si at jeg aldri har kysset noen før og "beklager hvis det var ukompfertabelt" hun vil nok fårstå! :) ?

Lenke til kommentar

Jeg har noen tips til deg, som er basert på min erfaring igjennom årene, og som oftest funker.

 

Hvis hun koser/klemmer med deg har du allerede kommet ganske langt, dette er selvsagt den optimale situasjonen å kysse henne.

 

Tips:

 

- Når dere koser, snakk med rolig stemme med henne mens du ser henne i øynene og veksler blikket mellom leppene og øynene. Hvis hun begynner å veksle blikket selv er det ofte grønt lys, da beveger du deg litt sakte mot henne, og med mindre hun beveger seg bort er det ganske klar vei.

 

- Ikke bruk tunge, med mindre hun gjør det først.

 

- Kyss leppene hennes sakte og rolig, ikke spis henne opp, med mindre hun "spiser" deg opp først :p

 

Good luck! Anonym poster: 02242c2b8ace8e3f3bc92874799d8e0b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...