Gå til innhold

spørsmål om og bytte en 93 mod golf mot data xD


Anbefalte innlegg

La ut dataen min på finn til 2000 kroner så får jeg en melding full av skrivefeil hvor en tilbyr meg og bytte dataen mot en 93 modell golf.

 

Da lurer jeg på om den bilen er hans, om den har noe mer en rust og om hvor lite smart man er om det faktisk skulle være en fungerende bil,

 

man får så sinsykt mye tilbud om man legger noe på finn.no , har fått tilbud om 2 gitarer + en lapptop eller 1 gitar og 1 laptop, Har også fått tilbud om at en ville bytte en 7950 kort mot hele dataen osv.

 

finn er artig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde lett bytta hvis alt var i orden, men få han fyren til å sende deg masse bilder av bilen, og du skal se skiltet på bilen og spør han hva han heter så søker du på registreringsnummeret på bilen ved å sende til 2282 (F.eks PP48526 til 2282 så ser du om det er samme navn som han som selger bilen, du får også oppført når den skal på eu og om årsavgift er betalt.

 

Her kan du skrive inn reg nr og se om det er noen heftelser på bilen :)

 

http://w2.brreg.no/motorvogn/

 

Håper dette hjalp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke ha for store forandringer, med tanke på at han vil bytte bilen med en PC som koster 2000 kroner. Det kan tenkes at bilen er klar for vraking, og da får han vel kun 1500 kroner for den (vrakpanten). Dersom han klarer å bytte den med noe som er verdt 2000 kroner, så tjener han på det - istedenfor å vrake bilen.

 

Så dersom bilen er vrak, så er den i grunn bare verdt vrakpanten som er på 1500 kroner. Da blir det i grunn det samme som at du får 1500 kroner for PC-en din, istedenfor 2000.

Lenke til kommentar

Ikke ha for store forandringer, med tanke på at han vil bytte bilen med en PC som koster 2000 kroner. Det kan tenkes at bilen er klar for vraking, og da får han vel kun 1500 kroner for den (vrakpanten). Dersom han klarer å bytte den med noe som er verdt 2000 kroner, så tjener han på det - istedenfor å vrake bilen.

 

Så dersom bilen er vrak, så er den i grunn bare verdt vrakpanten som er på 1500 kroner. Da blir det i grunn det samme som at du får 1500 kroner for PC-en din, istedenfor 2000.

 

Hvis du ikke har fått det med deg så er vrakpanten på 3000,- 2500,- hvis du skal ha de kontant og 3000,- hvis du kan vente 1 - 2 dager å få de på konto.

Endret av Drugstar Genius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...