Gå til innhold

Ny moro fra Nikon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, en liten oppgradering mht. brennvidde-/blenderomfang (fra 6 - 42.6 til 6- 42.8/ og fra f/2.8-5.6 til f/2-4) , men ellers ikke så mye nytt, bortsett fra at de har fjernet den lille optiske gluggen..... Beholdningen er vel da at den er mer lyssterk enn tidligere - noe jeg har savnet iallefall noen ganger (i dårlig lys) på min P7000..... (P7000 er og har vært et utrolig bra kamera på reiser, så ser denne P7200 som et godt alternativ for den som er ute etter et snertent sådant)..... Men ikke så stor oppgradering at jeg føler behov for å skifte akkurat..... :hmm:

 

(Litt mer spent på om ev. det sitter en ny sensor i den snertne svarte....).

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Synd med sensoren, men har de bedret resulatet så hjelper det sammen med doblet lysstyrke. Bildekvaliteten på P7100 fikk slakt mot X10 i en svensk test jeg leste, er den bedre kan det være et alternativ. Da kan jeg jo bruke Speedlighten.

Men hvorfor kan man slå skjermen inn mot kamera hvis den ikke har alternativ søker?? Kun for beskyttelse? De blir det jo tungvindt å få kameraet skuddklart igjen. En optisk søker er fint, selv om X10 sin var mye bedre der også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...