Gå til innhold

Mine første timer med Samsung Galaxy S III - Pluss og Minus


  

107 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din Galaxy S III?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv med mye bruk av 3g, så genererer telefonen ikke noe varme gjennom dekselet bak. Galaxy S II kunne for mange bli uhyggelig varm her.

 

Nok et pluss i margen.

 

Edit: Lydkvaliteten i samtaler her er mye bedre enn på tidligere telefoner fra Samsung. Rangerer denne på lik linje med telefoner fra nokia.

Endret av Open-Source
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg og pakket om blå S3 idag og kan ikke være mer enig med det som står her. Fra meg er det begge tomler opp :)

 

Jeg har tidligere hatt S2,Galaxy Nexsus,One X og personli synest jeg S3 til nå overgår alt jeg har hatt tidligere. Jeg synest skjermen på S3 er mer behagelig og se på en One X men det er min personlige mening :) Folk har snakket mye om skjermen og pixsler osv. Jeg ser ingen synlige pixsler om jeg holder telfonen helt close up,kansje det er jeg som trenger briller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder bilder, film og spill, da favoriserer jeg skjermen på S3, men ikke med mye. Ved surfing, e-post og alt med tekst, så favoriserer jeg HTC One X sin skjerm klart.

 

Så det er fordeler og ulemper med begge.

 

Ellers må jeg takke alle som har gitt tomler opp:) Sånt inspirerer til flere lignende innlegg senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra tråd, jeg føler det samme som TS så +1. Jeg har eid gs1, gs2 og nå gs3. Har en iPhone 4 ved siden av og skjermen er ganske liten forhold til gs3... men dette er stort plus for meg, for andre kanskje minus?

Som TS påpeker (skjermstørrelse og hvor mye du får på skjermen) har mye å si i dag, spessielt da mobiler er mer multimedia vennelige i dag enn før. Flotte skjermer for browsing, spill, kamera, bilder, filmer osv osv, har mye å si. Så 4,8 er rett og slett digg og deilig å se på .)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Heisann... Fin tråd! Jeg har vært eier av telefonen siden fredag 22 juni og sålangt er jeg kjempefornøyd med den. Batterikapasiteten er faktisk bedre enn de fleste andre telefoner jeg har testet. - Android 4.0.4 funker som fjell og det samme synes jeg faktisk TouchWiz 2012 gjør... Når det kommer til skjermen er den jo RÅ! Men ute i direkte sollys synes jeg desverre den kommer til kort... Men dette er vel et gjengående problem for alle mobilprodusenter.

 

Mvh Arnt P A

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...