Gå til innhold

– Underholdning er religion for oss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"? I Gearbox har vi et mål med spillene vi lager; å underholde verden. Det finnes mange verdige saker å dedikere livet sitt til her på planeten. Noen er leger som forsker på å kurere sykdommer, noen redder liv som brannmenn, andre setter sitt eget liv i fare i militæret for å holde alle oss andre trygge. Alle disse er verdige og noble geskjefter. Vi mener at underholdning er like viktig. Det er livets krydder. Uten glede er ikke livet verdt å leve. Derfor dedikerer vi oss til å lage underholdning. Underholdning er religion."

 

Jeg synes dette var veldig bra sagt.

Lenke til kommentar

"? I Gearbox har vi et mål med spillene vi lager; å underholde verden. Det finnes mange verdige saker å dedikere livet sitt til her på planeten. Noen er leger som forsker på å kurere sykdommer, noen redder liv som brannmenn, andre setter sitt eget liv i fare i militæret for å holde alle oss andre trygge. Alle disse er verdige og noble geskjefter. Vi mener at underholdning er like viktig. Det er livets krydder. Uten glede er ikke livet verdt å leve. Derfor dedikerer vi oss til å lage underholdning. Underholdning er religion."Jeg synes dette var veldig bra sagt.

Jeg kan finne på så mye for og forklare hva jeg gjør,

 

Dette er bare piss, de har bare laget et skyte spill. det betyr ikke at de kan snakke om glede.

 

 

Eller hva faen, alle snakker jo piss på nettet nå og trur det er poesi.

 

Egentlig så sier bare alle det som virker passelig for deres eget gode, som Gears of war. de må blande inn Brannmenn for og få folk til og forstå dem oooh. så oppfinnsomt

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

"facepalm" ... hadde de nå bare nøyd seg med det vanlige styret; "spill er også kunst" osv ..... Neida, la oss toppe idiotiet, og sammenligne oss med religioner. Noe religioner også er kjent for, er å fordumme lammene sine - så hvorfor ikke ...

Lenke til kommentar

Har ikke hørt om gearbox, eller spilt spillene deres, så hva de lager bryr meg ikke. At spill er religion er vel å ta litt hardt i, men har jo lignende betydning som, spill er kultur. Jeg liker at han får fram at underholdning er viktig, fordi det er det.

 

Hvis Gearbox ønsker å lage underholdning er det bra, ettersom det er nok av disse selskapene med ambisjoner om å tjene masse penger.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, ok. Men la oss holde alle religioner, det være seg politiske eller åndelige, langt borte ... Veldig greit hvis noen opplevelser, bare fikk være nettopp det. :)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...