Gå til innhold

Test ut Microsofts nye sosiale nettverk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-5a6f9

Oh the irony. Logg in på so.cl med facebook-kontoen din. :D

 

Først opprettet jeg en fake hotmail-konto.

Deretter opprettet jeg en fake facebook-konto ved å bruke den fake hotmail-kontoen.

Nå kan jeg altså opprette en fake so.cl-konto ved hjelp av den fake facebook-kontoen som er opprettet med den fake hotmail-kontoen.

 

En programmerer vil si at dette er rekursivt.

 

Fake. Ja, ingen ved sine fulle fem og som kjenner betingelsene vil vel opprette en facebook-konto i eget navn?

Jeg antar det samme vil gjelde for so.cl og google+ også.

Lenke til kommentar

Oh the irony. Logg in på so.cl med facebook-kontoen din. :D

 

 

Hva så? So.cl er ingen Facebook konkurrent, det er ett research-verktøy der du kan søke, samle resultater og dele med andre.

 

Om du f.eks. jobber med ett prosjekt om 22. juli så kan du gjøre diverse søk, samle disse under ett "prosjekt" og dele det med andre.

 

At tek.no kaller dette for ett sosialt nettverk er rett og slett feil.

Endret av hvakrg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes overskrifter som "Slik skal Microsoft kverke Facebook" er latterlige. Facebook er (kanskje dessverre) så store at det skal mirakler til å knuse dem. Kanskje over lang, lang tid med en del flaks (som FB hadde), men ei ellers.

 

Men, jeg liker veldig godt at det nå blir en liten konkurranse mellom partene. Det kan føre med gode ting for forbrukeren fremfor et scenario hvor FB ikke hadde noen motstandere. EDIT: Før noen kommer å sier at so.cl ikke er en konkurrent til FB, så tror jeg nok at det kommer til å ende opp med å være en konkurrerende part på en eller annen måte uansett. Dessuten markedsfører de det som et sosialt nettverk.

 

Oh the irony. Logg in på so.cl med facebook-kontoen din. :D

Hahah, var på vei til å skrive akkurat det samme. :p Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...