Gå til innhold

Guide: Slik fikser du valentinsdagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Meh... Valentinsdagen er enda et slikt "morsomt" påfunn fra handelsstanden slik at vi kan bruke mer penger på stæsj.

 

Jeg tildeler dama smil, klem og godord så ofte som mulig. Det får holde. Sånne $$$-dager har jeg lite til overs for.

Lenke til kommentar

Meh... Valentinsdagen er enda et slikt "morsomt" påfunn fra handelsstanden slik at vi kan bruke mer penger på stæsj.

 

Jeg tildeler dama smil, klem og godord så ofte som mulig. Det får holde. Sånne $$$-dager har jeg lite til overs for.

 

Helt enig. Det er ikke akkurat god business at man blir pålagt å skaffe gave til dama bare fordi det er en spesiell dag. Selv om det verste jeg vet er jenter som forventer å få gave på disse dagene. For min del holder det å gi litt ekstra når jeg føler for det. Være seg en bukett blomster, eller en bedre middag i heimen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Meh... Valentinsdagen er enda et slikt "morsomt" påfunn fra handelsstanden slik at vi kan bruke mer penger på stæsj.

 

Jeg tildeler dama smil, klem og godord så ofte som mulig. Det får holde. Sånne $$$-dager har jeg lite til overs for.

 

Enig der. En fotmasasje ut av det blå i ny og ne og plenty med kos og oppmerksomhet i hverdagen tror jeg får deg langt flere girlfriend-points on average. (Power-relationshiping strategy go!)

 

Jeg har ikke noe imot valentines sånn sett. En unskyldning til å være litt ekstra snill mot din signifikante andre er vel ikke så fælt - men bare husk at gavens verdi i en slik sammenheng kommer fra hvor mye tid og arbeid du la inn i det, og ikke pengeverdien.

 

Det er oppmerksomhet og omtanke du egentlig gir i en sånn setting - ikke noe fysisk. Hvis du prøver å "kjøpe deg ut " så har du totalt misforstått poenget (og enda være er det nesten om din partner faktisk er ok med å la seg kjøpes på den måten).

 

-Stigma

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har ikke noe imot valentines sånn sett. En unskyldning til å være litt ekstra snill mot din signifikante andre er vel ikke så fælt - men bare husk at gavens verdi i en slik sammenheng kommer fra hvor mye tid og arbeid du la inn i det, og ikke pengeverdien.

 

Man må jo gjerne legge ned både tid og arbeid for å kjøpe noe dyrt.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har ikke noe imot valentines sånn sett. En unskyldning til å være litt ekstra snill mot din signifikante andre er vel ikke så fælt - men bare husk at gavens verdi i en slik sammenheng kommer fra hvor mye tid og arbeid du la inn i det, og ikke pengeverdien.

 

Man må jo gjerne legge ned både tid og arbeid for å kjøpe noe dyrt.

 

AtW

 

Jau, tid og omtake er vel kanskje bedre ordvalg. Selvfølgelig kan noe dyrt være en flott gave valgt med omhu det også. Det viktigste er vel at du viser at du bryr deg om hva din partner liker. Det værste jeg vet er ihvertfall "standardgaver" som nesten roper "ja, jeg vet det er sosial norm å gi deg en gave nå - så her får du en".

 

Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for alle, men jeg vil tro at de fleste vil sette mer pris på en liten gave som viser at personen har brydd seg fremfor en dyr "no-brainer". Dog selvfølgelig om man kan få i både pose og sekk så er det sikkert ingen som klager ;)

 

-Stigma

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...