Gå til innhold

Sony-hackeren kan være tatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ANONS involvering i PSN-hackingen er ikke ekte, ANON hadde ikke lagt igjen "spor" etter seg men proklamert det til hele verden!

 

Og at det to 1 uke før at Sony ga ANON sylden fordi de hadde brukt så lang tid på å lete opp en "textfil" som ga ANON skylda er latterlig.

 

Her er det en ting jeg reagerer på. Politiet i england arresterer en hackker (det er OK), men så prøver de å sette ham i sammenheng med en hacker-gruppe, (WTF!?), hvis jeg var arrestert for hacking og Norsk politi letet etter "connections" med ANON, ville de funnet det, at jeg har kommentert og ANON, og rettet på faktafeil om ANON, at mange jeg kjenner eller har hatt tertial kontakt med kanskje er i ANON er ikke umulig. Jeg har ikke kontakt med noen jeg vet er i ANON, men jeg kan vedde at så noen etter det ville de funnet MINST 20 kontaktpunkt mellom meg og ANON.

 

På samme måte som USA "identifiserte" terrorister, ved å se lete etter kontaktpunkter mellom Taliban/al-Qaeda og enkeltpersoner fra afganistan, og selvsagt hadde ALLE kontaktpunkter Taliban/al-Qaeda, jeg vedder på at ser man hardt nok og indirekte nok har JEG som aldri har forlatt kontinentet og har 7 dokumenterte generasjoners fortid i landet kontaktpunkter med Taliban/al-Qaeda.

 

Når jeg leser slik blir jeg bare irritert. Men håper kid-en får en god jobb istede for fengselstraff. Er viktig at gode hackere blir behandlet bra...

 

-frank

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...