Gå til innhold

Dette er Metal Gear Solid 5 (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

damn you hideo, no må eg kjøpe meg en psp og? kommer til å bli fattig pågrunn av han asså :p

 

så shit kult ut og eg skal ha spillet siden det er en del av hoved storyen til serien og siden det fikk 5 tallet.

 

men likte ikke den fallskjerm trikset, spesielt ikke at snake kunne gjøre det innendørs, det blir jo bare rart. men for all del skal ikke pirke. har stor tro på at hideo får dette til å rule.

Lenke til kommentar

Skulle ønske de ga ut disse psp spillene på Sony Store, så man kunne laste de ned og spille på PS3. Det er vel ganske urealistisk, ville vel drept PSP markedet, men nå sliter jeg med på den ene siden et ønske om å spille Metal Gear og på den andre siden en total mangel på interesse i å spille PSP.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at utviklere fremdeles gidder å lage spill til PSP, en plattform som bortsett fra Monster Hunter har vært død i flere år allerede (bare sjekk salgstallene). Dette viser hvor dobbeltmoralske de er når de ikke utvikler spill til Wii hvor spill faktisk selger betydelig bedre (eller hvor mye de lar seg overtale av Sony sin lommebok). Har selvsagt utrolig lyst å spille dette, men gidder ikke kjøpe en PSP for ett spill. Hva med å gi det ut på teknisk lignende konsoller som PS2 eller Wii?

Lenke til kommentar

Fatter ikke at utviklere fremdeles gidder å lage spill til PSP, en plattform som bortsett fra Monster Hunter har vært død i flere år allerede (bare sjekk salgstallene). Dette viser hvor dobbeltmoralske de er når de ikke utvikler spill til Wii hvor spill faktisk selger betydelig bedre (eller hvor mye de lar seg overtale av Sony sin lommebok). Har selvsagt utrolig lyst å spille dette, men gidder ikke kjøpe en PSP for ett spill. Hva med å gi det ut på teknisk lignende konsoller som PS2 eller Wii?

 

 

Vil tippe det er derfor de lager det til PSP. Den selger ikke så veldig godt og derfor lager de et spill til den som gjør at folk skal kjøpe konsollen. Vil tippe det er mange som kommer til å kjøpe en PSP nå, ivertfall etter at de slang på en "5" i tittelen.

Lenke til kommentar

Her er en litt eldre video (25. september) med ca. halvtimes gameplay av den japanske utgaven.

 

Går og vurderer en håndholdt konsoll om dagen, om det blir en eksklusiv til dette spillet kan det fort ende opp med å bli en PSP! Da får jeg også mulighet til å spille Metal Gear Solid AC!D også.

 

Rent spillmessig må jeg jo si at Kojima kanskje har dratt den litt vel langt, selv for Metal Gear Solid å være.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...