Gå til innhold

Kriging blant stjernene (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg hadde førstespillet da jeg var yngre. Må innrømme at jeg forsto veldig lite av hva som foregikk. Plukket spillet opp for en stund siden og det kampsekvensene i det spillet er utrolig vanskelig å mestre. Jeg kunne bygge en svær armada av skip og likevel bli tillintetgjort av random encounters. Lot man datamaskinen avgjøre kampen derimot vant man stort sett hver gang.

 

Får kanskje sjekke ut dette senere. Ikke høyt på listen akkurat.

Lenke til kommentar

Hey, du som skrev denne...

 

Alpha centauri og Sword of the Stars har ingen verdens ting til felles. Hvis du ikke vet hva du sier, kanskje best og ikke si noe?

 

Sword of the stars er en lettvekts 4x spill, men det ligner litt på total war i rommet.

Jeg ser frem til dette spillet da jeg hadde mye moro med de gamle, og ja de random encounters kunne være harde, men skru dem av og du kan sloss mot vanlig AI lett :)

Lenke til kommentar

Hvis du leser setningen i en så skriver jeg "[...] et såkalt 4X-spill satt i rommet, ikke ulikt Sid Meiers Alpha Centauri". Jeg sier ikke at spillet i seg selv ligner på Alpha Centauri, men at det generelle konseptet med et 4X-spill satt i verdensrommet gjør det. Spydighetene kan du få holde for deg selv fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...