Gå til innhold

Utvidelse for Anno 1404 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kunne vært et genialt spill, men som alle singleplayer spill klarte det bare å holde oppmerksomheten min i en ukes tid. Dette er strålende nyheter; kan tenke meg at det blir artig å spille på lag med noen som lager komplimentære ressurser, slik at den ene kan stå for kaffe og den andre for dadlene; problemet man ofte fikk i 1404 var som kjent at man etterhvert fikk over førti handelsruter mellom sine egne byer, og dermed legendariske følgefeil når en av dem hadde en svakhet. Det er jo også sjarmen med det, såklart.

Lenke til kommentar

Jeg syntes Anno 1404 virket fullstendig perfekt FØR patchene kom. Nå er det jo fullt av bugs. Trodde patchene skulle gjøre ting BEDRE... if it works - don't fix it...

What, er du klar over hvor mange alvorlige problemer som eksisterte før patchen kom? Spillet lagret ikke gyldige save-filer når det tok opp mye minne, det var DRM (*grøss*), og spillet kunne krasje når du lagret. Patchen har gjort at jeg har begynt å spille igjen.

Lenke til kommentar

Jeg syntes Anno 1404 virket fullstendig perfekt FØR patchene kom. Nå er det jo fullt av bugs. Trodde patchene skulle gjøre ting BEDRE... if it works - don't fix it...

What, er du klar over hvor mange alvorlige problemer som eksisterte før patchen kom? Spillet lagret ikke gyldige save-filer når det tok opp mye minne, det var DRM (*grøss*), og spillet kunne krasje når du lagret. Patchen har gjort at jeg har begynt å spille igjen.

Jeg sliter med det motsatte - opplevde ALDRI en eneste krash eller problem før patchene la seg inn. Nå er det minst 10-12 ting som irriterer meg grenseløst (klikke flere ganger på en båt for å få den til å reagere, AI-båter som plutselig stanger i havnene uendelig og sperrer hele havnen, umulig å lage hurtigtaster til f.eks båter (ctlr+1 etc), motstanderene har krigsskip før jeg har rukket å lage tools (?!?)...

 

Jeg er godt over middels dreven i Anno, men patchene har herpet hele spillfølelsen min. Får vel prøve å legge det inn på nytt og unngå patching... Btw - har Windows 7 x64.

 

Kan vel legge til at jeg har rundt 150 timer spilletid med Anno1404 FØR patchene uten å ha opplevd det minste feil/bug/crash.

Endret av Oslo72
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...