Gå til innhold

Gratis presets for Lightroom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Begrepet "gratis" er blitt forvirrende i vår tid. Disse preset'ene er akkurat like lite gratis som IE til Windows eller cruisekontroll funksjonalitet i en bil.

Lenke til kommentar

Disse presetene er ikke offisielle Adobe-utgivelser. Nettsiden det linkes til i artikkelen er Adobe Exchange, riktignok en nettside via adobe.com, men innholdet er brukergenerert. Det er en markedsplass for plugins, presets, osv. Innholdet man finner her varierer veldig i kvalitet.

Lenke til kommentar

Disse presetene er ikke offisielle Adobe-utgivelser. Nettsiden det linkes til i artikkelen er Adobe Exchange, riktignok en nettside via adobe.com, men innholdet er brukergenerert. Det er en markedsplass for plugins, presets, osv. Innholdet man finner her varierer veldig i kvalitet.

 

Men hvordan er kvaliteten på denne konkrete pakken?

 

 

AtW

Lenke til kommentar

Disse presetene er ikke offisielle Adobe-utgivelser. Nettsiden det linkes til i artikkelen er Adobe Exchange, riktignok en nettside via adobe.com, men innholdet er brukergenerert. Det er en markedsplass for plugins, presets, osv. Innholdet man finner her varierer veldig i kvalitet.

 

Men hvordan er kvaliteten på denne konkrete pakken?

 

 

AtW

 

det er sånn 50/50 i min smak, jeg likte veldig godt B/W preset'ene

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hæ? De er vel like gratis som gratis mjød var for en viking.

Kjøper man et produkt er ikke utstyret som følger med gratis, men betales gjennom kjøp av produktet. Dette gjelder selv om mottar utstyret i ettertid.

Disse presetene er ikke offisielle Adobe-utgivelser.

Jeg trekker tilbake mine kommentarer om gratis dersom pakka er levert av andre enn Adobe.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...