Gå til innhold

Milepæl for Windows Phone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merk at med solgt så menes det til forhandlere og operatører, så det reelle salget er litt lavere.

 

Virker som en grei start, ikke fantastisk god eller elendig, men håper det aksellerer snart. Har brukt iOS i ca tre år nå, og prøvde Android i sommer for å se om det var noe for meg, noe det ikke var. Vurderer om jeg skal prøve WP7 slik at jeg er kjent med det alternativet og.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor mye lavere det virkelig salget blir, og om alle de som blir delt ut til de ansatte hos Microsoft blir talt med i samme slengen.

I forhold til all hypen fra Microsoft sin side, synes jeg tallet er rimelig lavt, det burde vært vesentlig høyere.

Det blir ikke akkurat så mange fordelt på hver produsent heller, så det er ikke noen suksess helt enda vil jeg si.

Lenke til kommentar

du kan laste ned og bruke alle gratis applikasjonene fra Windows Phone Marketplace :)

 

 

 

Dette er feil!

 

(Foreløpig er det imidlertid ingen av tjenestene som er tilgjengelige - ikke engang de som ikke koster penger.)

 

(Det betyr at vi ser lite til de 4000 applikasjonene som nå skal være tilgjengelig i Windows Phone Marketplace)

Endret av keeny
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...