Gå til innhold

Komplett trapper ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med prisene er nokså lave ettersom de er plassert i land hvor priser er lavere enn i Norge generelt. Må være hard konkurranse. Ellers kan markedsføringen for komplett i utlandet vært for dårlig. Komplett var kanskje rett og slett nok ikke modent nok for de markedene som er utenfor Skandinavia. Hadde vært interessant og vite i stedet for å spekulere i hva som gikk dårlig for komplett.

Lenke til kommentar

Får håpe de nå kan ta seg råd til å ansette folk her i Norge da. De har lenge hatt et stor etterslep på produksjon av PCer.

 

Jeg bestilte via jobb en PC før jul, men avbestilte den etter nesten to uker uten at den var satt i produksjon. Forsåvidt greit nok med tanke på at det sikkert er litt julerush.

Nå har jeg bestilt ny hjemme-PC og sendte mail til dem på mandag når de skulle sette i gang å bygge den. Da fikk jeg beskjed om at nå den 11/1 skulle de til å bygge de PCene som ble bestilt 25/12! D.v.s. to og en halv ukes etterslep på produksjon. På tide å hente inn flere folk, om så bare midlertidig.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sjokkert over at Komplett sliter. Hvis de holder like stor avansemargin som i Norge, så får de ikke mange kjøpere som teller pengene sine.

Det er vel snart 3 år siden jeg mer eller mindre sluttet å handle på komplett fordi de ikke konkurrerer på pris lengre. Virker som de satser på mye reklame og sløve norske forbrukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...