Gå til innhold

Ny og billigere Syvio-boks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du helt sikker på at den støtte apple lossless codec? Side AAC kan også puttes i M4A-container?

 

Det er et godt poeng, tusen takk! Jeg fant ikke igjen noe dokumentasjon som bekrefter Apple Lossless-støtte i klartekst her nå - men skal få sjekket opp med produsenten. Tar det vekk fra artikkelen inntil videre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Heisann,

 

det stemmer at denne ikkje er ein NMT?

 

 

Korrekt. Du går glipp av alt slik som skinning, themes cover arts etc.

Dessuten så finnes det jo ingen forum dedikert til syvio slik at det såvidt jeg vet ikke eksisterer noen tredjeparts løsning for å utvide bruksområdet. Med på kjøpet så får du et nitrist brukergrensesnitt som ligger langt tilbake i tid.

Selv har jeg lenge brukt htpc og blant annet xbmc og og når jeg da skal browse etter filmer, serier etc i en ren filbrowser uten cover, annmeldelser osv så blir det kjipt. Det samme går jo for musikk. Glem last.fm eller annet fancy.

 

Syvio sliter også med support med treg respons og svarene blir enkle, slik at du ikke får svar på det du spør om men noe oppgulp fra en manual e.l.

 

Dersom du bare skal ha en box som virker så er denne enkel. Plug den inn og jobben blir gjort. Kan du leve med begrensningene så slipper du viftestøy og du kan spille av de fleste formater. Boksen virker stabil og har ikke kræsjet en eneste gang hos meg.

 

Gå heller for syvio 200A, den støtter NMT, selv kjøpte jeg x9 etter å ha lest omtalen så alle filformater den støttet og spesielt dette:

 

Syvio X9

Nå er en billigere Syvio-modell i salg her til lands, med tilsvarende funksjonalitet som 200A.

Skulle du av en eller annen merkelig grunn ha bruk for S-video-utgang må du imidlertid velge storebror Syvio 200A

 

Syvio X9 er ikke basert på Networked Media Tank (NMT) fra Syabas, slik artikkelen over gir inntrykk av. For NMT gå for 200A. Prisen er tilnærmet lik.

Endret av mrs.robinson
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...