Gå til innhold

Nokias Ovi Store er åpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om den er åpen i praksis. Det henger og det henger og det henger.

 

Men det er jo helt utrolig fint at Nokia også gjør det lettere å finne/distribuere programvare til de vanvittige mengdene med mobiler de har solgt. Det eneste som er mer utrolig enn hvor fint det er at Ovi store kom, er at vi måtte vente til halvveis i 2009 før Nokia fikk ut finger'n.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke logget inn på mobilen. Står bare "sorry you can not sign in at this time. Try again later."

 

Fikk til slutt logget inn i ovi store på pc'en etter å ha fått samme beskjed der. Men når jeg prøvde å sende link til programmer så kommer det ingenting til telefonen.

 

Men jeg ser det er en egen app som heter "Ovi Store" så da slipper vi kanskje å knote rundt i nettleseren hver gang man vil ha et program pluss at kanskje det blir litt mindre data trafikk med den app'sen. Vi får se.

 

men gi beskjed på forumet hvis noen har klart å logge seg inn med mobilen!

Lenke til kommentar

Hei

får det ikke til å fungere jeg heller, har logget inn og alt det der (har en 5800) men det står at den må "set up syncing" og når man gjør dette får man en kode på sms og den skal man lagre som innstilinger. etter jeg har gjort dette kommer den bare tilbake til start. kommer ikke lengre enn dette. går ikke an å laste ned noe.

Lenke til kommentar
Hei

får det ikke til å fungere jeg heller, har logget inn og alt det der (har en 5800) men det står at den må "set up syncing" og når man gjør dette får man en kode på sms og den skal man lagre som innstilinger. etter jeg har gjort dette kommer den bare tilbake til start. kommer ikke lengre enn dette. går ikke an å laste ned noe.

 

Sikker på at du ikke er på den ovi.com siden? For det er faktisk noe annet. det er et sånt program for å synce bilder og video osv. fra mobilen.

 

Men går du på http://store.ovi.com

 

så skal du bare måtte opprette en brukerkonto.

Lenke til kommentar

Jeg klarte å logge meg inn på mobilen og laste ned. Det sms-opplegget er bare tull, funker ikke her i Norge tror jeg. Btw, dere som ikke kommer inn, dere går ikke glipp av noe. Er ikke så mange spennende program/spill, og de som koster penger frister heller ikke, men en start er det ihvertfall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...