Gå til innhold

Førsteinntryk: LG KM900 Arena


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg velge å tro på amobil og la være å kjøpe denne telefonen likevel da? Jeg venter i alle fall en stund til slik jeg får lese flere tester og også vente på amobil sin fulltest senere.

 

Det blir i alle fall ikke noen HTC, som er kjedelig, og viktigst av alt har en skjerm som lett får striper og får fingermerker med en gang. Det er i alle fall nok til å velge LG som har ripesterk skjerm OG i tillegg ALT av speks man kan drømme om!

 

Men klart, noen har nok helt rett, i at det snart kommer en drøss av nye LG-utgivelser som helst sikkert har samme skjerm, samme OS, stort minne og 3,5 mm jack osv... kanskje jeg skal holde litt lenger på min k800i :)

 

Jeg velger i alle fall å ikke utelukke denne førstetesten, i og med at Amobil har mye "rett" i sine tester og tester mobilene grundig. Ingen grunn til å tro at Amobil ikke mener det de sier om tregheten, da de har testet en drøss med touchscreen-telefoner.

 

LES mye og mye mer her:

 

http://www.mylgarena.com/

Lenke til kommentar
Har denne den samme dvaske, kjipe og ubrukelige skjerm som ku990?

 

Den har en fresh TFT skjerm med 800*480 piksler oppløsning fordelt på 3 tommer :-)

Dette tilsvarer 128000 piksler/tomme (800*480:3) Så her har vi en skarp skjerm. :D

Lenke til kommentar

ja helt enig. jeg hadde ku990 noen uker så kvittet jeg meg med den. en ubrukelig skjerm for alle som har forsøkt f.eks. iphone. Men km900 har samme type trykkfølsom teknologi som iphone, så det skal være a-klasse på den. jeg håper dette med treghet ikke stemmer....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...